ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Ομαδική Αίτηση Διακοπής Παραγραφής Ειδικής Εισφοράς Αλληλεγγύης

Σας ενημερώνουμε ότι κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πιερίας με την Δ.Ο.Υ. Κατερίνης αποφασίστηκε πως θα κατατεθεί μια ομαδική αίτηση με για όλους τους Εκπαιδευτικούς Π.Ε. Πιερίας. 
Σας ενημερώνουμε οι εκπαιδευτικοί μπορούν υποβάλουν και ατομικά την αίτηση τους στην Δ.Ο.Υ. Κατερίνης έως σήμερα 31-12-2013.
Καταλυτική ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης 31-12-2013
Για την ιστοσελίδα του Συλλόγου πατήστε ΕΔΩ
Για την αίτηση πατήστε ΕΔΩ

Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                       Η Γραμματέας

Βάσσου Φρειδερίκη                       Κατιμερτζή Μαγδαληνή
Α Ι Τ Η Σ Η

ΠΡΟΣ: 

Δ.Ο.Υ …………………..

ΘΕΜΑ:
«ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΥΨΟΥΣ 2% ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 29 ν.3896/2011»

ΟΝΟΜΑ: ………………………

ΕΠΩΝΥΜΟ:……………………

ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ:………………..

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:………………….

Τ.Κ.:…………………………….

Α.Φ.Μ.:…………………………

ΙΔΙΟΤΗΤΑ:…………………….

**********************

Παρακαλώ πολύ, όπως μου επιστρέψετε άμεσα την παρακρατηθείσα από τις μηνιαίες αποδοχές μου, ειδική εισφορά Αλληλεγγύης ύψους 2% του άρθρου 38 του Ν. 3986/2011 καθώς και την ειδική εισφορά Αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ίδιου Νόμου που μου επιβλήθηκε παρανόμως, για τα εισοδήματα χρονικής περιόδου από 01-01-2011 έως και 31-12-2013.
Επειδή, οι ως άνω παρακρατήσεις τόσο από την μισθοδοσία μου, όσο και από την επιπρόσθετη φορολογία των ετήσιων εισοδημάτων μου είναι προδήλως παράνομες, καταχρηστικές, αντίκεινται σε διατάξεις του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Δικαίου, παρακαλώ πολύ όπως μου γνωρίσετε εγγράφως τον χρόνο και τον τρόπο είσπραξης εκ μέρους μου των ανωτέρω παρακρατηθέντων αποδοχών μου.
………… …., …./…./…..
Ο/Η Αιτ……