Τι είχες Γιάννη τι είχα πρώτα φίλοι μου μία από τα ίδια έφεξε για μία
ακόμα φορά για τους αργόσχολους τεμπέληδες των διαφόρων υπηρεσιών που με
την επαναλειτουργία των Μ.Κ.Ε θα συμπληρώσουν ένα μέρος του μισθού που
τους έχουν περικόψει .
Και μίας και είμαστε και σε προεκλογική περίοδο θα έχουν την τιμητική τους οι κολλητοί των διαφόρων αιρετών που θα συμμετέχουν σε αυτά μίας και αυτό προβλέπετε από τον ίδιο τον νόμο .
Φυσικά αυτό δεν αφορά όλους τους συμμετέχοντες κατά καιρούς στα Μ.Κ.Ε γιατί υπάρχουν και αρκετές "εξαιρέσεις" ανθρώπων από όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες πουέκαναναν και κάνουν με τον καλύτερο τρόπο την δουλεία τους κάτι που θα έπρεπε να είναι ο "κανόνας και όχι η εξαίρεση" που ισχύει σήμερα .
Ο νόμος 3446/06 είναι ψηφισμένος από έτος 2006 από τότε μέχρι σήμερα και παρά την απεργία που έκανε ο κλάδος το 2008 για την εφαρμογή αυτού του νόμου και τις δεσμεύσεις της τότε πολιτικής ηγεσίας τίποτα απολύτως δεν έγινε .
Επί της ουσίας πάντα ημίμετρα γιατί πότε δεν υπήρχε η πολιτική βούληση η αν θέλετε καλύτερα ποτέ η εκάστοτε κυβερνήσεις δεν είχαν το "πολιτικό ανάστημα" να πάνε κόντρα στα συμφέροντα των μεγαλοβιομηχάνων και του συνδέσμου διαμεταφορέων οι οποίοι μέσα από αυτό το αλαλούμ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιούν τον κάθε τυχαίο μεταφορέα με την όποια σημαία ευκαιρίας για φθηνά κόμιστρα .
Εύχομαι και ελπίζω αυτήν την φορά να μην έχουμε μια από τα ίδια και αυτό το λέω γιατί η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και συγκεκριμένα ο ίδιος ο Υπουργός δεν μου εμπνέει καμία μα καμία "εμπιστοσύνη" μέσα από την πολιτική του διαδρομή , γιατί αν ανατρέξουμε στο πρόσφατο παρελθόν θα το διαπιστώσουμε περίτρανα αυτό που λέω , και αυτό γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως αυτός ήταν που το 2010 από την θέση του Υπουργού Ανάπτυξης είχε τάξει στον τότε πρόεδρο του ΠΟΣΧΕΜ Ντζορτσάτο Γιώργο "λαγούς και πετραχήλια" και λύθηκε η απεργία παρά του ότι υπήρχε απόφαση του κλάδου με συντριπτική πλειοψηφία για συνέχιση των κινητοποιήσεων .
Φυσικά από τότε μέχρι σήμερα μείναμε με τους "Λαγούς" περιμένοντας τα πετραχήλια .
Άλλωστε δεν πρέπει κανένας να ξεχνάει πως ο συγκεκριμένος Υπουργός είναι κατά δική του μάλιστα δημόσια ομολογία ένας "Αδιάβαστος Υπουργός " που ποτέ του δεν διάβασε μνημόνια και νόμους που έχει ψηφίσει στο παρελθόν φέρνοντας τους πολίτες αυτής της χώρας σε απελπιστική κατάσταση με όλες της συνέπειες που βιώνουμε στην καθημερινότητα μας .
Εκτός και αν είμαστε τόσο αδαείς να πιστεύουμε ότι στην δική μας περίπτωση θα πράξει διαφορετικά κάνοντας αυτό που υποσχέθηκε κόντρα στα μεγάλα συμφέροντα η όπως εγώ τους αποκαλώ στους "Νταβατζήδες της Μεταφοράς" .
Αλχαζίδης Αναστάσιος
Πρώην Πρόεδρος Σωματείου Διεθνών Μεταφορών Ν.Πιερίας.
Και μίας και είμαστε και σε προεκλογική περίοδο θα έχουν την τιμητική τους οι κολλητοί των διαφόρων αιρετών που θα συμμετέχουν σε αυτά μίας και αυτό προβλέπετε από τον ίδιο τον νόμο .
Φυσικά αυτό δεν αφορά όλους τους συμμετέχοντες κατά καιρούς στα Μ.Κ.Ε γιατί υπάρχουν και αρκετές "εξαιρέσεις" ανθρώπων από όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες πουέκαναναν και κάνουν με τον καλύτερο τρόπο την δουλεία τους κάτι που θα έπρεπε να είναι ο "κανόνας και όχι η εξαίρεση" που ισχύει σήμερα .
Ο νόμος 3446/06 είναι ψηφισμένος από έτος 2006 από τότε μέχρι σήμερα και παρά την απεργία που έκανε ο κλάδος το 2008 για την εφαρμογή αυτού του νόμου και τις δεσμεύσεις της τότε πολιτικής ηγεσίας τίποτα απολύτως δεν έγινε .
Επί της ουσίας πάντα ημίμετρα γιατί πότε δεν υπήρχε η πολιτική βούληση η αν θέλετε καλύτερα ποτέ η εκάστοτε κυβερνήσεις δεν είχαν το "πολιτικό ανάστημα" να πάνε κόντρα στα συμφέροντα των μεγαλοβιομηχάνων και του συνδέσμου διαμεταφορέων οι οποίοι μέσα από αυτό το αλαλούμ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιούν τον κάθε τυχαίο μεταφορέα με την όποια σημαία ευκαιρίας για φθηνά κόμιστρα .
Εύχομαι και ελπίζω αυτήν την φορά να μην έχουμε μια από τα ίδια και αυτό το λέω γιατί η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και συγκεκριμένα ο ίδιος ο Υπουργός δεν μου εμπνέει καμία μα καμία "εμπιστοσύνη" μέσα από την πολιτική του διαδρομή , γιατί αν ανατρέξουμε στο πρόσφατο παρελθόν θα το διαπιστώσουμε περίτρανα αυτό που λέω , και αυτό γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως αυτός ήταν που το 2010 από την θέση του Υπουργού Ανάπτυξης είχε τάξει στον τότε πρόεδρο του ΠΟΣΧΕΜ Ντζορτσάτο Γιώργο "λαγούς και πετραχήλια" και λύθηκε η απεργία παρά του ότι υπήρχε απόφαση του κλάδου με συντριπτική πλειοψηφία για συνέχιση των κινητοποιήσεων .
Φυσικά από τότε μέχρι σήμερα μείναμε με τους "Λαγούς" περιμένοντας τα πετραχήλια .
Άλλωστε δεν πρέπει κανένας να ξεχνάει πως ο συγκεκριμένος Υπουργός είναι κατά δική του μάλιστα δημόσια ομολογία ένας "Αδιάβαστος Υπουργός " που ποτέ του δεν διάβασε μνημόνια και νόμους που έχει ψηφίσει στο παρελθόν φέρνοντας τους πολίτες αυτής της χώρας σε απελπιστική κατάσταση με όλες της συνέπειες που βιώνουμε στην καθημερινότητα μας .
Εκτός και αν είμαστε τόσο αδαείς να πιστεύουμε ότι στην δική μας περίπτωση θα πράξει διαφορετικά κάνοντας αυτό που υποσχέθηκε κόντρα στα μεγάλα συμφέροντα η όπως εγώ τους αποκαλώ στους "Νταβατζήδες της Μεταφοράς" .
Αλχαζίδης Αναστάσιος
Πρώην Πρόεδρος Σωματείου Διεθνών Μεταφορών Ν.Πιερίας.