ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Ω (ρε), ρεζίλιδες!…


Οσοφός λαός έχει πει αρκετά σωστά πράγματα, άσχετα αν “ξεχνάει” μερικές φορές να κάνει και τα σωστά.

Έχουμε πολλές παροιμίες που θα ταίριαζαν για αυτά τα δύο μπουμπούκια της κυβέρνησης, αλλά τι να τις κάνεις όταν καταφέρνουν και τις ξεπερνούν με τα καμώματά τους;

Γεμίσαμε “πετεινούς” και “γαϊδούρια”, τσαρλατάνους και γελωτοποιούς, μα πιο πολύ, γεμίσαμε από χαμηλής ποιότητας ανθρώπους που θέλουν να το παίζουν πολιτικοί. Να το παίζουν άξιοι σωτήρες μας.

Αυτοί οι δύο τύποι -όπως και πολλοί άλλοι- νομίζουν ότι έχουν ανάγκη...
κάποιον άλλο για να γίνουν ρεζίλι. Νομίζουν ότι αν περπατούν γυμνοί, θα το πάρουμε χαμπάρι μόνο αν φωνάξει το παιδάκι «Ο Βασιλιάς είναι γυμνός!». «Χόρτασε η ψείρα και βγήκε στο γιακά» λένε, για να δείξουν την αναίδεια και το θράσος κάποιου. Έτσι και οι χορτασμένες πολιτικές ψείρες που μας ταλαιπωρούν εδώ και χρόνια, κάνουν αμέριμνα τη βόλτα τους στο σβέρκο μας με περίσσιο θράσος.

Για να καταλάβω όμως τώρα κάτι, ο Άδωνις, ήταν τελικά πετυχημένος ως υπουργός Υγείας ή όχι; Εδώ πήρε τα συχαρίκια και από τον κο Παπούλια για το έργο του, είναι δυνατόν να του φερθεί ο άλλος έτσι; Αντωνάκη ’σύ να ξηγηθείς έτσι, εσύ;

Αν και γνωστό το θέμα, για την ιστορία θα αναφέρω τον διάλογο που ακούστηκε ότι είχαν μεταξύ τους πριν λίγε ημέρες.

«Καλημέρα κ. Πρόεδρε»

«Όχι κ. Πρόεδρε. Αντώνη με λένε»

«Με ρεζίλεψες, μου έλεγες να δώσω τη μάχη και δεν με ενημέρωσες να προετοιμάσω τουλάχιστον την καρατόμησή μου. Πρωθυπουργός είσαι, ό,τι θέλεις κάνεις. Αλλά θα μπορούσες να μου κάνεις ένα τηλεφώνημα νωρίτερα».

«Εσύ με ρεζίλεψες, διέρρευσες στον Τύπο ότι σου πρότεινα να γίνεις κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και αρνήθηκες»

«Έτσι όπως έγινε, ή εγώ θα γινόμουν ρεζίλι ή η κυβέρνηση. Έπρεπε να φροντίσω μόνος μου τον εαυτό μου»