Σε εξέλιξη είναι η διαδικασία ολοκλήρωσης των εκθέσεων Αξιολόγησης από τα Στελέχη της Εκπ/σης, των Σχ. Συμβούλων και των Δ/ντών Εκπ/σης και της κατάθεσής τους στο Σύστημα, μέχρι 25 Αυγούστου.
Παρόλα αυτά σύγχυση, φαίνεται, να επικρατεί όσον αφορά το τι και πώς θα γραφεί στις εκθέσεις, τις οποίες θα αξιολογήσουν οι Περιφερειακοί Δ/ντές Εκπ/σης όσον αφορά το Διοικητικό και οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης όσον αφορά το παιδαγωγικό σκέλος της αξιολόγησης πανελλαδικά.
Παρόλα αυτά σύγχυση, φαίνεται, να επικρατεί όσον αφορά το τι και πώς θα γραφεί στις εκθέσεις, τις οποίες θα αξιολογήσουν οι Περιφερειακοί Δ/ντές Εκπ/σης όσον αφορά το Διοικητικό και οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης όσον αφορά το παιδαγωγικό σκέλος της αξιολόγησης πανελλαδικά.
Κι αυτό γιατί οι οδηγίες που ήρθαν προχθές (20-8-14) από την ΑΔΙΠΠΔΕ, στην οποία Πρόεδρος είναι ο κ. Ματσαγγούρας, είναι σε άλλη κατεύθυνση από τις οδηγίες που δίνουν οι Περιφερειακές Διευθύνσεις προς τα Στελέχη της Εκπ/σης.
Ενώ η ΑΔΙΠΠΔΕ αναφέρει: «Η διενεργούμενη αξιολόγηση αναφέρεται στην τρέχουσα θητεία των στελεχών εκπαίδευσης…. αυτό σημαίνει ότι ο ατομικός φάκελος που υποβάλει ο αξιολογούμενος αφορά στη συγκεκριμένη περίοδο…», η Περιφερειακή Δ/νση Αττικής δίνει κατευθύνσεις στα στελέχη εκπ/σης ότι μπορούν να βάλουν τα στοιχεία από όλες τις προηγούμενες θητείες. Δηλ. αν ένας Σχολικός Σύμβουλος έχει τρεις (3) θητείες να περιγράψει στην έκθεση Αξιολόγησης τις δράσεις π.χ. 12 ετών:
Συγκεκριμένα αναφέρεται: «… οποιαδήποτε αναφορά στο παιδαγωγικό έργο του συμβούλου σε προηγούμενες θητείες είναι ενισχυτικό του σημερινού επαγγελματικού του προφίλ… Θυμίζουμε ότι τα στοιχεία που θα καταθέσουμε – για πρώτη φορά – θα παραμείνουν μέσα στη βάση και η μόνη δυνατότητα που θα έχουμε στο μέλλον είναι η πρόσθεση νέων στοιχείων και όχι η προσθήκη σε παλαιότερες καταγραφές….».
Η κατάσταση σε όλη την Ελλάδα, δεν είναι αυτή που θα έπρεπε, όσον αφορά τις οδηγίες και τις κατευθύνσεις για την Αξιολόγηση των Στελεχών της Εκπ/σης.
Αυτό δείχνει την μη ετοιμότητα τόσο του ΙΕΠ όσο και της ΑΔΙΠΠΔΕ, αφού φαίνεται να αιφνιδιάστηκαν από την εντολή του Υπουργού κ. Λοβέρδου για την άμεση δρομολόγηση των διαδικασιών της Αξιολόγησης των Στελεχών.
Αυτό δείχνει την μη ετοιμότητα τόσο του ΙΕΠ όσο και της ΑΔΙΠΠΔΕ, αφού φαίνεται να αιφνιδιάστηκαν από την εντολή του Υπουργού κ. Λοβέρδου για την άμεση δρομολόγηση των διαδικασιών της Αξιολόγησης των Στελεχών.
Όσον αφορά το ΙΕΠ, οι Σχ. Σύμβουλοι ΄΄διαμαρτύρονται΄΄ ότι δεν υπάρχει κανένας να μπορεί να δώσει σαφείς οδηγίες για την όλη διαδικασία.
Επίσης η προχειρότητα που επικρατεί προκύπτει και από το γεγονός ότι κάποιοι περιφερειακοί τις προβλεπόμενες από το ΠΔ, συναντήσεις με τους σχολικούς συμβούλους και τους Διευθυντές εκπαίδευσης τις κάνουν κατά ομάδες και κάποιοι άλλοι έχουν μετατρέψει την συνάντηση σε συνέντευξη αφού τους καλούν έναν- έναν.
Επίσης η προχειρότητα που επικρατεί προκύπτει και από το γεγονός ότι κάποιοι περιφερειακοί τις προβλεπόμενες από το ΠΔ, συναντήσεις με τους σχολικούς συμβούλους και τους Διευθυντές εκπαίδευσης τις κάνουν κατά ομάδες και κάποιοι άλλοι έχουν μετατρέψει την συνάντηση σε συνέντευξη αφού τους καλούν έναν- έναν.
Σάλος ακόμη έχει ξεσπάσει με την οδηγία της ΑΔΙΠΠΔΕ, για αναβολή της διαδικασίας αξιολόγησης των στελεχών που έχουν παραπεμφθεί σε Πειθαρχικό, κάτι βέβαια που δεν στηρίζεται σε καμία νομοθεσία, γεγονός που προκαλεί ερωτηματικά.
Η σχετική οδηγία, από την πλευρά των Σχολικών Συμβούλων αφορά μόνο έναν, ο οποίος μάλιστα είναι και συνδικαλιστής.
Η σχετική οδηγία, από την πλευρά των Σχολικών Συμβούλων αφορά μόνο έναν, ο οποίος μάλιστα είναι και συνδικαλιστής.