ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Μπάμπης Πειδης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ( Εκκίνηση )

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται ο Kostas Koukodimos B, άτομα στέκονται
Ξέρω ότι ο φίλος μου ο Κώστας είναι ο επόμενος δήμαρχος της Κατερίνης και χαίρομαι γι αυτό επειδή ξέρω πόσα μπορεί να κάνει για τον τόπο μας. Τα μηνύματα του κόσμου είναι ξεκάθαρα και η δουλειά που κάνουμε πυρετωδώς, στοχευμένα και καθημερινά πλέον μιας και η ώρα των εκλογών πλησιάζει, δίνουν μια καθαρή και ισχυρή επικράτηση.
Δεν ξέρω άν καταφέρω να εκλεγώ κι εγώ γι αυτό κάνω τον αγώνα μου ώστε να έχω μια αξιοπρεπή παρουσία στο ψηφοδέλτιο της ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ και να καταφέρω να πάω όσο καλύτερα μπορώ στην διαδικασία που συμμετέχω.
Δεν είμαι καλός στις υποσχέσεις γιατί ξέρω ότι σύντομα έρχεται η ώρα να τις υλοποίησες ή να γίνεις ...καραγκιόζης.
Ξέρω όμως ποιός είμαι και τι μπορώ να κάνω και δίνω μόνο μια:
Άν καταφέρω να εκλεγώ, τα παιδιά του ποδοσφαίρου θα έχουν τα γήπεδα και τα αποδυτήρια που τους αρμόζουν στην περιοχή μας. Το ίδιο και τα παιδιά που ασχολούνται με τα υπόλοιπα αθλήματα. Θα παλέψω γι αυτό και έχω τη δύναμη να το κάνω.
Και πιστεύω έτσι σκέφτονται όσοι εκλεγούν και αναλάβουν σύμφωνα με τις γνώσεις τους, τις άλλες αρμοδιότητες.
Δεν έχω μάθει να αποτυγχάνω σε ότι αναλαμβάνω και μου αρέσει να δουλεύω σκληρά ώστε να πραγματοποιώ ότι υπόσχομαι.
Άν καταφέρω να εκλεγώ, τελειώνοντας κάποια στιγμή η θητεία μου (γιατί δε θέλω να ...βιδωθώ πάνω σε καμία καρέκλα), θα θυμούνται όλοι ότι ο Μπάμπης Πεΐδης δούλεψε και το έργο του θα μείνει στα παιδιά μας για πολλά-πολλά χρόνια!
Υπόσχεση-όνειρο μου και υλοποιήσιμος στόχος!!!

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κείμενο