ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας για τη γιορτή της μητέρας


           


Είπαν του ήλιου “γιορτάζει η μάνα”
κι εκείνος βάλθηκε με φως τη γη να ντύνει.
Είπαν της θάλασσας “γιορτάζει η μάνα”
κι αμέσως έγινε η φουρτούνα γαλήνη..



Αφιερωμένη η σημερινή ημέρα, στη Μητέρα μας,  ένα πρόσωπο ιερό,  ένα πρόσωπο σπουδαίο, το πρώτο πρόσωπο που αντικρίζουμε όταν ερχόμαστε στον κόσμο.


Είναι αδύνατον, μέσα σε λίγες λέξεις, να χωρέσει η απεραντοσύνη της αγάπης, το μεγαλείο της αφοσίωσης και της θυσίας μιας μάνας για το παιδί της. Η  μητέρα, είναι κάτι πολύ περισσότερο από το πρόσωπο που φέρνει στον κόσμο μια καινούρια ζωή. Διαμορφώνει χαρακτήρες, πλάθει ψυχές, ανατρέφει, φροντίζει, συμπαραστέκεται, κουράζεται, δακρύζει, αναστενάζει, αγωνιά μα και χαίρεται...


Με το άκουσμα της λέξης «μητέρα» στα μάτια όλων έρχεται η ιερότερη εικόνα, αυτή που αποτελεί πρότυπο να εμπνεόμαστε και να επικαλούμαστε, της Μητέρας όλων, της Παναγίας, που με περισσή φροντίδα αγκαλιάζει το μικρό Χριστό και στη ματιά της καθρεφτίζεται η αγωνία της ανατροφής αλλά και η προφητική θλίψη για τον πόνο που θα υπομείνει, όταν το παιδί της θα εκπληρώσει την αποστολή του.


Όλοι στρεφόμαστε στη μητέρα μας, στη γλυκιά αγκαλιά της μάνας, όλες τις ώρες, στη μεγάλη θλίψη αλλά και στη μεγάλη χαρά. Η μητέρα μας πάντα βάζει τις δικές της ανάγκες σε δεύτερη μοίρα, είναι η ασπίδα μπροστά σε κάθε κίνδυνο και γίνεται θυσία για την ευτυχία των παιδιών της. Το ζεστό και τρυφερό αίσθημα της πληρότητας που νιώθει μια μητέρα στο άκουσμα της λέξης «Μάνα»,  δε συγκρίνεται με κανένα άλλο.


Η σύγχρονη εργαζόμενη μητέρα έχει πολλές ευθύνες και υποχρεώσεις. Εργάζεται και όταν θα γυρίσει στο σπίτι, θα αναλάβει εκτός από τη φροντίδα των παιδιών, τη διαπαιδαγώγησή τους αλλά και την ψυχαγωγία τους. Είναι ταυτόχρονα η νοικοκυρά που φροντίζει τα παιδιά της, αλλά και ο προστάτης τους, είναι η πρώτη και η σπουδαιότερη δασκάλα των παιδιών της, ο παρηγορητής και συμπαραστάτης στα λάθη τους. ¨Κρατά¨ την οικογένεια ενωμένη, είτε είναι πολυμελής, είτε είναι μονογονεϊκή.


Ο θαυμασμός και ο σεβασμός μας,  όμως,  ανήκει στη  μάνα ηρωίδα,   που με υπομονή  παλικαρίσια και τρυφερότητα μεγαλώνει το ανάπηρο παιδί της. Ανήκει και στη μητέρα που καλείται να μεγαλώσει μόνη της το παιδί της, συχνά κάτω από πολύ δύσκολες οικονομικά συνθήκες, χωρίς να είναι προετοιμασμένη γι’ αυτό. Η μάνα  καλείται να παίξει διπλό ρόλο, του πατέρα και της μητέρας, όταν πρέπει να ληφθούν αποφάσεις, όταν χρειάζεται να αντιμετωπίσει πρακτικά θέματα, που για όλους τους υπόλοιπους είναι αυτονόητα και συχνά νιώθει απογοητευμένη και αποθαρρυμένη, τόσο για την ίδια όσο και για το παιδί της.


Η μητέρα ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι σε μια οικογένεια  ο  ακλόνητος βράχος, που θα  μας δίνει κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε την πορεία μας. Η καθεμία με τα δικά της «όπλα» και  πάντα με γνώμονα το καλό της  οικογένειας, της κοινωνίας και  της  πατρίδας θα δίνει το δικό της σκληρό αγώνα για το καλύτερο.

Η γιορτή της μητέρας να γίνει αφορμή προκειμένου να  αποδώσουμε τον πρέποντα θαυμασμό και σεβασμό σε αυτά τα θαυμάσια, γλυκά  και δυνατά  πλάσματα. Να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα μας προσφέρουν και να δείξουμε αλληλεγγύη και συμπαράσταση σε όλες τις μητέρες μα πάνω απ’  όλα σ’ αυτές που ο «δρόμος» που ακολουθούν για την ανατροφή των παιδιών τους  είναι ανηφορικός και δυστυχώς όχι στρωμένος με ροδοπέταλα.


Εύχομαι ολόψυχα σε όλες τις μητέρες και σε κάθε μία χωριστά, χρόνια πολλά, -με υγεία,  πολύ δύναμη και κουράγιο-  να γίνουν πραγματικότητα οι επιθυμίες  και τα όνειρά τους και να είναι πάντα κοντά μας για να παίρνουμε δύναμη από την αγάπη και την προστασία τους.


Η ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ


          ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ

Ο θόρυβος λόγω της κίνησης στους δρόμους κάνει τα παιδιά υπερκινητικά


Τα παιδιά που ζουν κοντά σε θορυβώδεις δρόμους με μεγάλη κίνηση οχημάτων, κινδυνεύουν περισσότερο να εμφανίσουν τα συμπτώματα της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας...
(ΔΕΠΥ), σύμφωνα με μια νέα γερμανική επιστημονική έρευνα.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Κάρλα Τίσλερ του Ινστιτούτου Επιδημιολογίας του Γερμανικού Κέντρου Ερευνών Χέλμχολτς για την Περιβαλλοντική Υγεία, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό περιβαλλοντικών ερευνών "Environmental Research", κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα παιδιά που εκτίθεντο στα υψηλότερα επίπεδα θορύβου έξω από το σπίτι τους, είχαν κατά μέσο όρο 28% περισσότερα συμπτώματα υπερκινητικότητας και ελλειμματικής προσοχής σε σχέση με τα παιδιά που είχαν εκτεθεί στα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Όλο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι διάφοροι περιβαλλοντικοί παράγοντες, όπως ο θόρυβος και η χημική ρύπανση, επιδρούν αρνητικά στη σωματική και ψυχική υγεία ιδίως των παιδιών. Ειδικότερα, ο συνεχής θόρυβος από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων ή των αεροπλάνων (αν ένα αεροδρόμιο βρίσκεται κοντά στον τόπο κατοικίας) επηρεάζει την ανάπτυξη του παιδικού εγκεφάλου, καθώς προκαλεί αύξηση του επιπέδου των ορμονών του στρες ή διαταράσσει τον ύπνο των παιδιών, κάτι που έχει διάφορες επιπτώσεις, όπως η αδυναμία συγκέντρωσης την επόμενη μέρα.

Στη νέα μελέτη, οι ερευνητές εξέτασαν τις περιπτώσεις περίπου 900 παιδιών ηλικίας δέκα ετών και συσχέτισαν το επίπεδο θορύβου στο σπίτι κάθε παιδιού, με τη συμπεριφορά του. Τα παιδιά που ζούσαν πιο κοντά στον δρόμο και μέσα στο θόρυβο, είχαν μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανίσουν συναισθηματικά συμπτώματα όπως η υπερβολική ανησυχία, ενώ είχαν και μεγαλύτερα προβλήματα αϋπνίας. Διεθνείς έρευνες έχουν δείξει ότι ένα καθόλου αμελητέο ποσοστό παιδιών, που μπορεί να φθάνει και το 10%, εμφανίζουν συμπτώματα της ΔΕΠΥ στην ηλικία των τριών έως 17 ετών. Η εν λόγω διαταραχή και η έλλειψη ύπνου αποτελούν δύο καταστάσεις που επιδεινώνονται από τους θορύβους του περιβάλλοντος και αλληλοτροφοδοτούνται.

Τέσσερα χρόνια χωρίς τον Ευγένιο Σπαθάρη - Σίγουρα ο Καραγκιόζης θα έλεγε κάτι στις δοσίλογες Κυβερνήσεις αλλά και στην Τρόικα...



Είχε φύγει όπως ήθελε...αγκαλιά με μια φιγούρα του Καραγκιόζη...Ο Ευγένιος Σπαθάρης ήταν ζωντανό κομμάτι της ιστορίας μας και μέσα από τον μπερντέ του διαδραματίζονταν αλήθειες που τα παιδιά της εισέπρατταν ως παιχνίδι αλλά χαράζονταν στο υποσυνείδητο τους.
Ήταν από τους μεγάλους Έλληνες, από αυτούς που δεν συμβιβάστηκαν ποτέ και πάλευαν για ένα καλύτερο αύριο. Μέχρι και το τέλος της ζωής του έδινε παραστάσεις στο θέατρο σκιών σε όλη την Ελλάδα. Μεγάλωσε γενεές και γενεές και σίγουρα η απουσία του στην Ελλάδα της κρίσης είναι κάτι παραπάνω από αισθητή. Σίγουρα ο Καραγκιόζης θα έλεγε κάτι στις δοσίλογες Κυβερνήσεις αλλά και στην Τρόικα...δεν θα «μάσαγε» άλλωστε ποτέ δεν το είχε κάνει. Ο Ευγένιος Σπαθάρης έφυγε στις 9 Μαΐου 2009 αλλά και εξαιτίας του πιστεύουμε σε ελεύθερες μέρες...

 Ο ρόλος του πατέρα του
Γεννήθηκε στην Κηφισιά στις 2 Ιανουαρίου 1924. Μετά τις εγκύκλιες σπουδές του άρχισε να ασχολείται με τη ζωγραφική και ιδιαίτερα με τους ήρωες του θεάτρου σκιών, από τους πρωτοπόρους του οποίου ήταν ο πατέρας του, Σωτήρης Σπαθάρης, ο οποίος απεβίωσε το 1974.
 Το γεγονός αυτό τον εξοικείωσε με το καλλιτεχνικό αυτό είδος και ξεκίνησε να δίνει ο ίδιος παραστάσεις, αρχικά στη διάρκεια της κατοχής, σε θέατρα της Αθήνας, σε πρεσβείες, στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη κ.α.. Από τότε, έδωσε πληθώρα παραστάσεων, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού, συμμετέχοντας σε διεθνή φεστιβάλ και συνέδρια ειδικά για το θέατρο σκιών. Παρουσίασε πολλά έργα με ήρωα τον Καραγκιόζη, τόσο ως άψυχο υλικό (φιγούρες ηρώων), όσο και σε έμψυχη (ζωντανή) παράσταση με ηθοποιούς, στο Κρατικό Θέατρο Β. Ελλάδος, στο «Ελληνικό Χορόδραμα», στο Θέατρο Χατζώκου (Θεσσαλονίκη), στο Θέατρο Συντεχνίας κ.α. με τις παραστάσεις «Το ταξίδι», «Το καταραμένο φίδι», «Ο δικτάτορας», «Ο Αλέκος με τα κυδώνια» κ.ά.

Τα εικονογραφημένα τεύχη 
Το 1970 κυκλοφόρησε 13 εικονογραφημένα τεύχη (των 2 δρχ. έκαστο) με μαυρόασπρες φιγούρες και έγχρωμο εξώφυλλο. Ενώ το 1979 παρουσιάστηκε από τις εκδόσεις Νεφέλη το επιτυχημένο βιβλίο του «Ο Καραγκιόζης των Σπαθάρηδων» με εφτά έργα και εφτά περιλήψεις (τα τέσσερα δικά του και τα τρία του πατέρα του Σωτήρη). Από το 1962 κυκλοφόρησαν 10 έργα του σε δίσκους 45 στροφών από την His Master's Voice, ενώ ακολούθησαν άλλοι 2 δίσκοι 33 στροφών από τη Μinos-EMI αρχές της δεκαετίας του '80, και άλλες έξι παραστάσεις σε 6 αντίστοιχα CD από τη Legend το 2002.

Το 1950 ο Ευγένιος πραγματοποιεί την πρώτη του συμμετοχή σε κινηματογραφική ταινία, στο Πικρό Ψωμί του Γρηγόρη Γρηγορίου. Έπαιξε έργα του στην κρατική τηλεόραση από το 1966 μέχρι το 1992. Κάποια από τα έργα του αυτά κυκλοφορούσαν μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας του '90 σε βιντεοκασέτες, ενώ τις ημέρες του θανάτου του ξεκίνησε συμπτωματικά η κυκλοφορία τους σε DVD.



Τα φεστιβάλ και τα βραβεία Ο Ευγένιος Σπαθάρης ήταν μέλος του Καλλιτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Ινστιτούτου Παγκοσμίου Θεάτρου (της ΟΥΝΕΣΚΟ). Έκανε περιοδείες σε πολλές χώρες λαμβάνοντας μέρος σε διάφορα φεστιβάλ και συνέδρια όπως: Παρίσι, Λιέγη, Ρώμη, Κάιρο, Λονδίνο, Κοπεγχάγη. Αλλά και ως ζωγράφος έλαβε μέρος σε πολλές εκθέσεις ατομικές και ομαδικές στην Αθήνα, Ζυρίχη, Παρίσι και Νέα Υόρκη.

Τιμήθηκε με το Βραβείο Ρώμης (1962), με το Α' Μετάλλιο του Πρίγκιπα του Μοντ, το Α' Βραβείο Πολωνίας (1978), το Α' Μετάλλιο Τοσκανίνι (Ιταλία) το 1978 κ.α. Τέλος, το 2007 τιμήθηκε ιδιαίτερα από το ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού για τη μεγάλη του προσφορά στο καλλιτεχνικό αυτό είδος, για το οποίο του αναγνωρίστηκε ο τίτλος του μεγάλου δασκάλου.
 Έφυγε κρατώντας τον Καραγκιόζη στο χέρι του
Το 1991 ιδρύθηκε το Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών Δήμου Αμαρουσίου, το οποίο λειτουργεί συστηματικά από το 1996, με στόχο την προβολή του θεάτρου σκιών και του καραγκιόζη.
Στις 6 Μαΐου του 2009 και ενώ βρισκόταν στο Ινστιτούτο Γκαίτε Αθηνών κρατώντας μια φιγούρα Καραγκιόζη για να παραστεί σε εκδήλωση προς τιμήν του,  έχασε την ισορροπία του και έπεσε από σκάλες, με αποτέλεσμα να υποστεί πολλά κατάγματα και να δημιουργηθεί σοβαρό αιμάτωμα στον εγκέφαλο, με την κατάστασή του να χαρακτηριστεί ως κρίσιμη Τελικά, στις 9 Μαΐου, ύστερα από τρεις ημέρες νοσηλείας απεβίωσε, σε ηλικία 85 ετών. Η σορός του εξετέθη σε λαϊκό προσκύνημα στο Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών και η κηδεία έγινε στις 13 Μαΐου του 2009, στο Μαρούσι, με δημόσια δαπάνη.  

 

Η Ολγα Φαρμάκη αυτοφωτογραφίζεται με μαγιό μπροστά στον καθρέπτη και φρόντισε να την…ποστάρει!


Πέρασε πολλά τα οποία δείχνει να τα έχει αφήσει πίσω.Δεν είναι λίγο ο σύντροφος σου και αυτός που σκέφτεσαι να μοιραστείς τη ζωή σου, να πυροβολεί την αδερφή σου!
Αυτά βέβαια ανήκουν στο παρελθόν.
Οι σχέσεις των αδερφών Φαρμάκη αποκαταστάθηκαν και συνεχίζουν…
Η Όλγα απο τη μεριά της φροντίζει να απολαμβάνει την κάθε στιγμή και να χαίρεται τη ζωή!
Έτσι τις φετινές διακοπές του Πάσχα θέλησε να τις περάσει στη Σίφνο μαζί με τον Jojo! Φρόντισε λοιπόν να «ποστάρει» αρκετές φωτογραφίες απο τις διακοπές.
Αυτή ωστόσο που έκανε… θραύση ήταν με το μαγιό μπροστά στον καθρέπτη! Όπως οι σταρλετίτσες στην Αμερική. Not Bad!!!

ArticleImage 104718 jpg Η Ολγα Φαρμάκη αυτοφωτογραφίζεται με μαγιό μπροστά στον καθρέπτη και φρόντισε να την…ποστάρει!

Πώς έχασαν την παρθενιά τους διάσημες/οι πορνοστάρ


Σε υπόγεια υπνοδωμάτια, στο πάρτι των 18ων γενεθλίων τους, αλλά και σε μια σπηλιά! Κάπως έτσι περιγράφουν κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα του πορνό, την πρώτη τους σεξουαλική εμπειρία.
Από τον Ρον Τζέρεμι στην Κέρτνεϊ Καμζ και από την Μέρι Κάρεϊ στην Τζέσικα Ντρέικ, όλοι τους περιγράφουν με κάθε λεπτομέρεια τη μοιραία νύχτα που έχασαν την παρθενιά τους.
1367853814811.cached Πώς έχασαν την παρθενιά τους διάσημες/οι πορνοστάρ
Δείτε εδώ τι είπαν δέκα κορυφαίοι-ες του είδους, μιλώντας στο thedailybeast.com και την Ορόρα Σνοου, για τη πρώτη τους φορά:
Ρον Τζέρεμι
Ο πιο διάσημος άνθρωπος στον χώρο των πορνό ταινιών ποτέ δεν θα ξεχάσει την πρώτη του φορά. Η ημέρα που έχασε την παρθενιά του είχε αρκετά απρόοπτα, ξεκινώντας από το προφυλακτικό. «Είναι μια πραγματικά αστεία ιστορία», ανέφερε. «Έβαλα το προφυλακτικό ανάποδα με αποτέλεσμα το λιπαντικό να είναι από τη μέσα πλευρά και να μην γίνεται δουλειά», συνέχισε να λέει. «Το κάναμε πίσω από έναν γιγάντιο βράχο κοντά στο δημοτικό σχολείο μου. Ήμουν 15 ή 16 ετών περίπου, το ίδιο και εκείνη. Θυμάμαι ότι είχα κάνει λάθος με το προφυλακτικό με αποτέλεσμα να μην γλιστράει… Έτσι, βασικά είχα περισσότερο σεξουαλική επαφή με ένα λάστιχο παρά με μια κοπέλα!», είπε ο Ρον .
Κέρτνεϊ Καμζ
Η περιέργεια της Κέρτνεϊ ήταν και αυτή που την ώθησε να χάσει την παρθενιά της η πολυ-βραβευμένη ηθοποιός ακατάλληλων ταινιών. «Ήμουν 13 χρονών και ήμουν στο γυμνάσιο όταν η φίλη μου είχε κάνει σεξ με δύο μαύρους και άκουσα ότι είχαν μεγάλα πέη και θα ήθελα να ξέρω πώς ήταν», ανέφερε η κ. Καμζ. «Ήθελα να μάθω πως ήταν να πηγαίνεις με μαύρο, επειδή η φίλη μου το περιέγραψε ως κάτι το εκπληκτικό. Μια μέρα, λοιπόν, μετά το σχολείο πήγαμε εκδρομή στη Δυτική Βιρτζίνια. Εκεί αφού είχα βρει τον υποψήφιο, ο οποίος ήταν φίλος της συμμαθήτριάς μου, ξεκινήσαμε σεξ σε μια κοντινή σπηλιά. Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι έκανα σεξ μέσα στη σπηλιά, καθώς ήταν πολύ επικίνδυνα», πρόσθεσε. «Ήταν αρκετά διασκεδαστικό, αλλά μπορώ να πω ότι δεν είχα οργασμό την πρώτη φορά που έκανα σεξ», είπε και όσο για την εμπειρία με τον μαύρο δεν σχολίασε κάτι περισσότερο!
Ντάνα Βεσπόλι
Η βραβευμένη σκηνοθέτης ταινιών πορνό και πρωταγωνίστρια Ντάνα Βεσπόλι είχε μια αρκετά «μηχανική» πρώτη φορά, αλλά τα πράγματα έγιναν καλύτερα στη συνέχεια. «Έχασα την παρθενιά μου στα 16. Ο φίλος μου ήταν 17, αλλά και αυτός παρθένος. Ήμασταν και οι δύο πολύ άπειροι, γι ‘αυτό και μου θύμισε περισσότερο θεραπεία-μασάζ πάρα σεξ», είπε με χιούμορ η Ντάνα. «Ο φίλος μου και εγώ ήμασταν πολύ παθιασμένοι. Χρησιμοποιήσαμε ένα προφυλακτικό, και ήμασταν περήφανοι που καταφέραμε να ολοκληρώσουμε. Μετά την πρώτη φορά που κάναμε σεξ, βρισκόμασταν συνεχώς και το κάναμε οπουδήποτε και παντού», ανέφερε τέλος.
Τζέσικα Ντρέικ
Η κατά πολλάκις φορές βραβευμένη ερμηνεύτρια, σκηνοθέτης, και σεξολόγος, Τζέσικα Ντρέικ είχε μια πολύ καλή πρώτη εμπειρία, παρά την ντροπή που ήρθε μετά. «Οι πληροφορίες που είχα από τους γονείς μου [για το σεξ] ήταν σε μια πιο αρχαϊκή μορφή. Μόλις ανακάλυψα το φύλο, άρχισα να διαβάζω γι ‘αυτό. Άρχισα να διαβάζω εγκυκλοπαίδειες, ιατρικά βιβλία, ακόμα και σε βιβλιοπωλεία απευθυνόμουν για να βρω βιβλία που αφορούσαν τον άνθρωπο-σεξουαλικότητα. Διάβασα τα πάντα γιατί κανείς δεν μου έλεγε», ανέφερε αρχικά η Τζέσικα Ντρέικ. « Όταν έχασα την παρθενιά μου, δεν ήταν μια εξαιρετικά προγραμματισμένη εκδήλωση και κάτι που είχε κανονιστεί να γίνει. Ωστόσο είχαμε και οι δύο από ένα προφυλακτικό. Ήμουν στο γυμνάσιο. Είχα μια σχέση με ένα αγόρι που πήγαινε σε άλλο σχολείο. Κάναμε όλα τα προκαταρτικά και επιτρέψτε μου να πω -αν και αποτελούσε ταμπού για πολλά κορίτσια- ότι “μπήκα για τα καλά μέσα”. Υπήρχε αίμα στο σορτς και τα εσώρουχά μου, οπότε έκρυψα τα στοιχεία στην ντουλάπα μου. Η μαμά μου τα βρήκε, και ήταν μια φρικτή εμπειρία σε εκείνο το σημείο. Εκείνη ήρθε αμέσως στο δωμάτιό μου ουρλιάζοντας σε μένα και με αποκαλούσε πόρνη. Αργότερα ξέσπασε μια τεράστια κόντρα ανάμεσα στη μητέρα μου και εμένα, που συνεχίστηκε για πολλά χρόνια ακόμα», δήλωσε, προσθέτοντας «Δεν κάνει να σταματήσεις το σεξ, απλώς πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός σχετικά με τη σύλληψη, χρησιμοποιώντας πάντα προφυλακτικό».
Μέρι Κάρεϊ
Ευρύτερα γνωστή στην πολιτεία της Καλιφόρνια, η διάσημη πορνοστάρ Μέρι Κάρεϊ μοιράστηκε τις πρώτες της δύο φορές (ναι καλά ακούσατε δύο! –γιατί μια ίσον καμία), αβέβαιο, βέβαια, κατά πόσον ή όχι έγινε σωστά . «Ήμουν 16 και ήμασταν με το αγόρι μου μόλις λίγους μήνες μαζί. Αυτός ήταν ένας πολύ δημοφιλής παίκτης του μπέιζμπολ. Μια νύχτα όλοι οι παίκτες του μπέιζμπολ έκαναν ένα πάρτι, γιορτάζοντας την κατάκτηση του κολεγιακού πρωταθλήματος και έτσι θυμάμαι πήγαμε σε ένα από τα υπνοδωμάτια των φίλων του ζητώντας ένα προφυλακτικό. Εκείνοι αστειευόμενοι γύρισαν και μας είπαν “να χρησιμοποιήσουμε μεμβράνη”. Αργότερα, η φήμη που βγήκε ήταν ότι είχα σεξουαλική επαφή με μια μεμβράνη (Saran wrap), αλλά εγώ ακόμα δεν ξέρω αν έκανα σεξ. Νομίζω ότι μπήκε, αλλά δεν ξέρω, το πέος του ήταν πολύ μικρό. Μάλιστα θυμάμαι ότι το πέος του είχε το μέγεθος ενός δακτύλου. Ο χρόνος που ξέρω πραγματικά έκανα σεξ και το ευχαριστήθηκα ήταν ένα χρόνο αργότερα», ανέφερε η πορνοστάρ και πρόσθεσε: « Ήταν με το φίλος μου, τον Μπόμπι. Ήταν Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Οι γονείς μου ήταν έξω από την πόλη και ήμασταν πραγματικά μόνοι στο σπίτι και μεθυσμένοι. Ακόμα βέβαια δεν είμαι και εκεί 100% σίγουρη ότι ολοκληρώσαμε, γιατί είχα πιεί πολύ», δήλωσε η Miss Carey.

Νότης Σφακιανάκης για Αντώνη Ρέμο: «O κόσμος χάνεται και το πουλί…»


5d69ffe845af76b4864895f1386f160a17db104b.577.355.221498371.50f2f00f997fc42119019e84e55bb2f738711aed 250x180 Νότης Σφακιανάκης για Αντώνη Ρέμο: «O κόσμος χάνεται και το πουλί...»Απάντηση στον Αντώνη Ρέμο για το tweet «μαζέψου», αλλά και σε όσα ακούστηκαν για τον ναζιστικό χαιρετισμό του επί πίστας, δίνει ο Νότης Σφακιανάκης! Παράλληλα, ο τραγουδιστής αναφέρει πως ψάχνει αν οι Έλληνες έχουν καλή πλευρά, ενώ αποκαλεί… «νούμερα» όσους έχουν πάει στην Eurovision! ….
«Καταρχάς το “μαζέψου Νότη” που έγραψε ο Αντώνης δεν είναι σωστό συντακτικά.  Μα είναι δυνατόν να μιλάμε για πουλιά; Το Τwitter πουλί δεν είναι; Εδώ ο κόσμος χάνεται και το πουλί… Mα είναι δυνατόν ο Αντώνης να γράψει αυτό;», λέει ο τραγουδιστής στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV που θα προβληθεί απόψε και κατηγορεί τα social media ότι αποσπούν την προσοχή του λαού!
Σε ερώτηση για την «θύελλα» που προκάλεσε η φωτογραφία του στην οποία χαιρετά ναζιστικά ενώ ερμηνεύει το κοινωνικό τραγούδι «η Πλατεία», ο Νότης απαντά: «παρεξηγήθηκε! Σε κάποιο σημείο ενός τραγουδιού είπα “Deutschland Uber Alles”  που σημαίνει ότι “η Γερμανία είναι πάνω απ´ όλα”  γιατί, δυστυχώς, αυτό επικρατεί αυτή τη στιγμή. Εγώ Γερμανός δεν είμαι, αλλά έχω εργαστεί σε αυτή τη χώρα και ξέρω καλά τι σημαίνει Γερμανία».
«Δεν ξέρω αν υπάρχει καλή πλευρά στους Έλληνες. Το ψάχνω. Είμαστε αλλοπρόσαλλος λαός. Αγαπώ την πατρίδα μου περισσότερο και από την οικογένεια μου. Έτσι αισθάνομαι και το δείχνω από όταν ήμουν παιδί.Το χειρότερο που έχει γραφτεί για εμένα είναι ότι κάποια στιγμή έβαλαν στο στόμα μου ότι είπα  και το έγραψαν και ο κόσμος μάσησε, ότι εγώ αποκάλεσα τους Μακεδόνες, Βούλγαρους. Μα είναι δυνατόν;», συνεχίζει ο τραγουδιστής.
Τέλος, ο Νότης δεν παραλείπει να πει τη γνώμη του και για την Eurovision: όπως λέει, το «Alcohol Is Free» βαλκανική μελωδία και ελληνική γλώσσα και μπορεί να πάει καλά, ωστόσο, δηλώνει πως ο ίδιος δεν έχει δεχθεί πρόταση, αλλά ούτε και θα πήγαινε, στον μουσικό διαγωνισμό. «Τι είμαι; Νούμερο για να πάω στην Ευροβιζιόν; Οι περισσότεροι που έχουν πάει ήταν νούμερα! Γιατί να φύγουν από την πατρίδα τους για να μας εκπροσωπήσουν και να τραγουδούν  Αγγλικά; Δεν είναι νούμερα; Τι σημασία έχει που το τραγούδι της Παπαρίζου βγήκε πρώτο; Δεν είχε ελληνικά στοιχεία πέρα από κάποια μουσικά. Το καλό τραγούδι και η καλή μουσική δεν έχουν γλώσσα και με ελληνικά θα μπορούσαν να έρθουν πρωτιές. Το τραγούδι της Έλενας ήταν πολύ καλό αλλά με λάθος στίχους, εκεί διαφωνώ. Δεν μπορείς να λες ότι είμαι Έλληνας και να τραγουδάς αγγλικά!», καταλήγει.

newspistol.gr

Η χημεία των παθιασμένων φιλιών


Εάν πιστεύατε ανέκαθεν ότι με το αγαπημένο σας πρόσωπο σας συνδέει μια ιδιαίτερη χημεία, μάλλον έχετε δίκιο. Ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ένα παθιασμένο φιλί απελευθερώνει μια περίπλοκη χημική αντίδραση στον εγκέφαλο, η οποία προκαλεί στον ερωτευμένο άνθρωπο την αίσθηση της διέγερσης, της χαράς ή της χαλάρωσης.

Εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο η έκκριση μιας ορμόνης, της οξυτοκίνης, να προκαλείται απευθείας από την ανάμειξη των φερομονών με το σάλιο.

«Αυτή η έρευνα δείχνει ότι το φιλί είναι μια πολύ πιο πολύπλοκη διαδικασία απ΄ ό,τι πιστεύουμε και προκαλεί ορμονικές αλλαγές που δεν γνωρίζαμε», παρατηρεί η δρ Ουέντι Χιλ, καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Κολέγιο Λαφαγιέτ της Πενσιλβάνιας.

Όπως γράφει η εφημερίδα «Τάιμς» του Λονδίνου, η επιστήμονας θέλησε να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει και προκαλείται μια τόσο έντονη συναισθηματική αντίδραση από ένα απλό φιλί. Έτσι, κατέγραψε τα επίπεδα δύο ορμονών, της οξυτοκίνης και της κορτιζόλης, σε 15 ζευγάρια: πριν και αφότου πιαστούν χέρι- χέρι, αλλά και πριν και αφότου φιληθούν.

Η οξυτοκίνη σχετίζεται με την κοινωνική επαφή και οι επιστήμονες προέβλεψαν ότι θα αυξηθεί, ενώ για την κορτιζόλη, την ορμόνη του στρες, πίστευαν ότι θα μειωθεί.

Τα επίπεδα της κορτιζόλης πράγματι έπεσαν και στα δύο φύλα, όμως η οξυτοκίνη αυξήθηκε στους άνδρες αλλά μειώθηκε στις γυναίκες.

Οι επιστήμονες θεωρούν ότι συντελούν και καθαρά ψυχολογικοί παράγοντες στη διαδικασία του φιλιού, ωστόσο δεν αποκλείεται το ίδιο το σάλιο να περιέχει φερομόνες, χημικούς διαβιβαστές ιδιαίτερα σημαντικούς για τα θηλαστικά. Με τόση έκρηξη ορμονών και αντιδράσεων, δεν είναι λοιπόν τυχαίο που ένα απλό φιλί μπορεί να προκαλέσει τόσο έντονες χημικές αντιδράσεις στον εγκέφαλο, λένε.
tanea.gr

BINTEO – Χαμός στον Alpha: «Πλακώθηκαν» στον αέρα Βερύκιος – Κασιδιάρης


Διάλογος με πολλές ειρωνείες έγινε στο κεντρικό δελτίο του Alpha , όπου ήταν καλεσμένος ο Κασιδιάρης. Κάποια στιγμή τα αίματα άναψαν όταν ο Βερύκιος είπε στον Κασιδιάρη ότι τον πληρώνει ο ελληνικός λαός.
«Εγώ τον μισθό μου τον επιστρέφω στον ελληνικό λαό με κοινωνικό έργο. Εσείς οι δημοσιογράφοι είστε τα ανδρείκελα των αφεντικών σας, που παίρνετε παχυλούς μισθούς για να λέτε ψέματα στον ελληνικό λαό» απάντησε ο Κασιδιάρης.
«Πάρτο πίσω αυτό» του είπε ο Βερύκιος και ο Μάνεσης για να συνεχιστεί η κουβέντα με ειρωνείες και πολλές αιχμές.
«Έχεις γίνει φίρμα» είπε σε κάποια στιγμή ο Βερύκιος για να απαντήσει ο Κασιδιάρης «Έ, όχι σαν και σένα Βερύκιε, που είσαι αστέρι, αλλά επιφυλλάσσομαι να σε φτάσω».
Ο καυγάς, στο βίντεο που ακολουθεί, μετά το 4.50, όπως και όλα τα βίντεο με όσα διαδραματίστηκαν σήμερα.

Εξετάσεις και με επιστράτευση


 Εξετάσεις και με επιστράτευση
Ρεπορτάζ: Σ. Σταθόπουλος – Α. Τριανταφύλλου
Αποφασισμένος ακόμα και να επιστρατεύσει τους εκπαιδευτικούς είναι ο πρωθυπουργός στην περίπτωση που αποφασίσουν να απεργήσουν στις πανελλήνιες εξετάσεις. Στο Μαξίμου τονίζουν κατηγορηματικά πως «οι εξετάσεις θα διεξαχθούν ομαλά και αυτό δεν το διαπραγματευόμαστε» αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.
Συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά εκτιμούν πως η κυβέρνηση έχει την κοινή γνώμη με το μέρος της. «Κανείς δεν μπορεί να κρατά υπό ομηρεία χιλιάδες υποψηφίους και να παίζουν με τα όνειρα και τις αγωνίες τους» σημείωναν χαρακτηριστικά.
Στο Μαξίμου θα αναμένουν την ολοκλήρωση της συνεδρίασης του ΔΣ της ΟΛΜΕ και την εισήγηση που θα κάνουν προς τις τοπικές ΕΛΜΕ και στην συνέχεια η κυβέρνηση θα λάβει τις τελικές της αποφάσεις. Ο πρωθυπουργός βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή με τον υπουργό Παιδείας και ενημερώνεται διαρκώς για όλες τις εξελίξεις. «Την ώρα που αρχίζει να σταθεροποιείται η οικονομική κατάσταση της χώρας, και φαίνεται φως στο βάθος του τούνελ, οι καθηγητές επέλεξαν να τραβήξουν το σχοινί» έλεγε στο Real.grκυβερνητικό στέλεχος.
Ο υπουργός Παιδείας μετά τη συνάντηση με τους συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να «βάλουν πλάτη» όπως είπε χαρακτηριστικά.
Άκαρπη συνάντηση
«Εκρηκτικό» ήταν το κλίμα που επικράτησε στη χθεσινή δίωρη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με το προεδρείο της ΟΛΜΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε αρκετές στιγμές της  επικράτησε ένταση και οι τόνοι ανέβηκαν επικίνδυνα.
Οι εκπρόσωποι των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης τήρησαν ανυποχώρητη στάση έναντι των αιτημάτων της κυβέρνησης, να αποδεχθούν την αύξηση του ωραρίου απασχόλησης των εκπαιδευτικών κατά δυο ώρες ημερησίως, την απελευθέρωση των μεταθέσεων, αλλά και την απόλυση περίπου 10.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που θα είναι άμεση συνέπεια της αύξησης του ωραρίου.
«Αν η κυβέρνηση μας ντύσει στο χακί, εμείς θα επιστρέψουμε στα σχολεία με ψηλά το κεφάλι» δήλωσε με νόημα ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος μετά τη συνάντηση.
Τι πρότεινε το υπουργείο Παιδείας
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Παιδείας κατά τη διάρκεια της συνάντησης, δεν έκανε πίσω για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις των εκπαιδευτικών, παρά μόνο υποσχέθηκε ότι θα προσπαθήσει να γίνουν όσο το δυνατόν λιγότερες μετακινήσεις.
Επιπλέον, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ανακοίνωσε ότι θα διευρύνει τις αναθέσεις για να αξιοποιηθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό, ενώ σε ό,τι αφορά τις ερευνητικές εργασίες υποστήριξε ότι αυτές θα κάνουν μόνο οι εκπαιδευτικοί που περισσεύουν.
Για τις προσλήψεις ο υπουργός Παιδείας φέρεται να ανακοίνωσε ότι το επόμενο σχολικό έτος θα προσληφθούν συνολικά 8.500 αναπληρωτές στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, κυρίως μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, ενώ για την πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών θα εφαρμοστεί η αναλογία 1:10.
Τέλος, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο Κων. Αβρανιτόπουλος φέρεται να ανακοίνωσε την καθιέρωση της αναλογίας 25 μαθητές ανά τμήμα +10%, δεδομένου ότι μέχρι τώρα ήταν στον «αέρα» καθώς αυτό προβλέπονταν με υπουργική απόφαση και όχι με νόμο.
Το προεδρείο της ΟΛΜΕ αποχώρησε από το υπουργείο Παιδείας φανερά ενοχλημένο λίγο μετά τις 8 το βράδυ. «Δεν λάβαμε σαφείς απαντήσεις στα συγκεκριμένα αιτήματα που θέσαμε στο υπουργείο Παιδείας, αντιθέτως για δυο ώρες ακούγαμε γενικολογίες» δήλωσε στο Real.gr μέλος του ΔΣ της ομοσπονδίας λειτουργών μέσης εκπαίδευσης.
Κρίσιμη συνεδρίαση της ΟΛΜΕ
Πλέον, το ενδιαφέρον στρέφεται στη σημερινή συνεδρίαση του προεδρείου της ΟΛΜΕ, το οποίο αναμένεται να συγκληθεί στις 11:00, προκειμένου να εξετάσει τη στάση των καθηγητών.
Ωστόσο δεν αναμένεται σήμερα η τελική απόφαση για την πραγματοποίηση ή όχι της απεργίας. Το προεδρείο της ομοσπονδίας σήμερα θα προτείνει τη μορφή της απεργιακής κινητοποίησης η οποία θα τεθεί στην κρίση των τοπικών ΕΛΜΕ οι οποίες θα συνεδριάσουν στις 15 του μήνα και οι οποίες θα εγκρίνουν ή όχι την πρόταση του προεδρείου για την μορφή των κινητοποιήσεων.
Η συντριπτική πλειοψηφία των παρατάξεων που συγκροτούν το προεδρείο τάσσονται υπέρ της απεργίας, αρχής γενομένης από τις 17 Μαΐου, πρώτη ημέρα των πανελλαδικών. Μόνο το ΠΑΜΕ έχει εκφράσει την αντίθεσή του προκρίνοντας 48ωρη απεργία δυο ημέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων.
ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ ζητούν διάλογο και ψυχραιμία
Αναφαίρετο δικαίωμα των εκπαιδευτικών χαρακτήρισε την ενδεχόμενη απεργία των εκπαιδευτικών το ΠΑΣΟΚ. Ωστόσο, έθεσε προ των ευθυνών τους, τους εκπαιδευτικούς. «Η απεργία είναι αναφαίρετο δικαίωμα των εργαζομένων. Όμως τα προβλήματα και οι αδυναμίες του Υπουργείου στην προετοιμασία της επόμενης σχολικής χρονιάς, δεν θα πρέπει να οδηγήσουν τους εκπαιδευτικούς σε μια απεργία που θα θίγει το πιο ευαίσθητο κομμάτι της δοκιμαζόμενης κοινωνίας, τους μαθητές.
Το ΠΑΣΟΚ έχει ήδη επισημάνει τα προβλήματα στην στελέχωση των σχολείων για την επόμενη χρονιά και έχει ζητήσει από τον Υπουργό να ανακαλέσει το σχέδιο Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις το οποίο επιδεινώνει και δεν λύνει το πρόβλημα» ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο τομέας Παιδείας του κόμματος.
Επιζήμια χαρακτήρισε την πρόταση για απεργία μέσα στις πανελλαδικές η ΔΗΜΑΡ. Σε ανακοίνωσή της η Αγίου Κωνσταντίνου υποστηρίζει ότι η πρόταση για απεργία των εκπαιδευτικών μέσα στις πανελλαδικές εξετάσεις είναι επιζήμια για το κοινωνικό σύνολο και καταστροφική για το κίνημα των εκπαιδευτικών. Κάλεσε το υπουργείο Παιδείας και τους εκπαιδευτικούς να εξαντλήσουν κάθε περιθώριο διαλόγου.
Στον «αέρα» οι πανελλαδικές – «Ναυάγιο» στην συνάντηση
To ΠΑΣΟΚ για την απεργία της ΟΛΜΕ
ΔΗΜΑΡ: Επιζήμια η απεργία μέσα στις Πανελλαδικές

Γκρίζα μαλλιά… τέλος;


Ενδειξη σοφίας και γοητείας είναι για κάποιους τα γκρίζα μαλλιά, ενώ για άλλους αποτελούν απλά πονοκέφαλο… «Θεραπεία» κατά των λευκών μαλλιών που συνοδεύουν συνήθως την προχωρημένη ηλικία, φαίνεται ότι βρήκαν ευρωπαίοι επιστήμονες, οι οποίοι κατάφεραν να γυρίσουν τον χρόνο πίσω χαρίζοντάς τους το χαμένο χρώμα τους. Η ερευνητική ομάδα από την Ολλανδία, τη Βρετανία και τη Γερμανία, κατάφερε να εντοπίσει τη «ρίζα» του… κακού που οδηγεί στον αποχρωματισμό της τρίχας, στο οξειδωτικό στρες των επιδερμικών κυττάρων της κεφαλής.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το υπεροξείδιο του υδρογόνου που συσσωρεύεται φυσικά στους θύλακες της τρίχας λόγω του οξειδωτικού στρες ευθύνεται για το «γδύσιμο» του χρώματος της τρίχας και το μπλοκάρισμα της μελανίνης. Στους νέους ανθρώπους, το ένζυμο καταλάση αναλαμβάνει τη διάσπαση του υπεροξειδίου του υδρογόνου σε νερό και οξυγόνο. Με την πάροδο των ετών όμως και όσο τα επίπεδα του εν λόγω ενζύμου και των «ρυθμιστικών» ενζύμων MSR A και Β μειώνονται, κάνουν την εμφάνισή τους οι λευκές τρίχες της… σοφίας.

Στον χώρο της κομμωτικής και με απώτερο σκοπό τις λαμπερές ξανθές αποχρώσεις, εφαρμόζεται το οξυζενέ (υπεροξείδιο του υδρογόνου) προκειμένου το φυσικό (και σκούρο) χρώμα της τρίχας να «ανοίξει» αγγίζοντας σκανδιναβικά πρότυπα. Στο πλαίσιο της μελέτης τους οι ειδικοί εξέτασαν τις περιπτώσεις 2.411 ασθενών με λεύκη – μια πάθηση που οδηγεί στον ακανόνιστο αποχρωματισμό του δέρματος, των φρυδιών και των βλεφαρίδων. Κάποιοι από τους ασθενείς έπασχαν από τμηματική λεύκη ενώ κάποιοι άλλοι από μη-τμηματική μορφή της πάθησης.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι πίσω και από τις δύο μορφές της λεύκης κρυβόταν το οξειδωτικό στρες. Είδαν ακόμα, ότι μέσω της τοπικής εφαρμογής θεραπείας με τη δραστική ουσία ψευδοκαταλάση (PC-KUS), που ενεργοποιούνταν με την ηλιακή ακτινοβολία (UVB), οι ασθενείς «χρωμάτιζαν» και πάλι στο δέρμα και στις βλεφαρίδες τους.

Όπως εξηγούν οι επιστήμονες με δημοσίευσή τους στην επιθεώρηση Faseb, με τη βοήθεια της ηλιακής ακτινοβολίας η συγκεκριμένη ουσία «φρενάρει» τον αποχρωματισμό της τρίχας από το οξειδωτικό στρες. «Εδώ και πολλά χρόνια, ο άνθρωπος επινοεί “θεραπείες” με σκοπό την κάλυψη των λευκών τριχών» αναφέρει ο διευθυντής σύνταξης της επιθεώρησης, Τζέραλντ Γουάιζμαν. «Τώρα όμως, είναι η πρώτη φορά που έχει αναπτυχθεί μια θεραπεία που χτυπά το πρόβλημα στη ρίζα του. Παρά το γεγονός ότι τα συμπτώματα της λεύκης είναι καθαρά αισθητικού τύπου, η εν λόγω πάθηση μπορεί να έχει πολλαπλές κοινωνικό-συναισθηματικές επιπτώσεις στη ζωή των ασθενών» υπογραμμίζει ο ίδιος.
tovima.gr

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΜΠΥΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΆ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ


Την Κυριακή η οικογένεια πήγε στο πικ-νικ με μερικά ποτά σε μεταλλικά δοχεία. Δευτέρα, δυο μέλη της οικογένειας είχαν εισαχθεί στο νοσοκομείο και τοποθετουνται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Πέθαναντην Τετάρτη. Αποτελέσματα της νεκροψίας κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ήταν λεπτοσπείρωση. Ο ιός είχε κολλήσει στα τενεκεδάκια και καταναλώνονται, χωρίς τη χρήση γυαλιών / κύπελλα. Τα αποτελέσματα των δοκιμών έδειξαν ότι ο κασσίτερος μολύνθηκε επειδή οι ποντικοί ουρήσει πάνω τους, και στη συνέχεια ξηραίνεται. Τα ούρα που περιέχονται Leptospira. Συστήνω ιδιαίτερα να ξεπλύνετε τα μέρη ομοιόμορφα σε όλα τα κουτιά αναψυκτικών, πριν το πιείτε. Δοχεία συνήθως αποθηκεύονται στην αποθήκη και παραδίδονται απευθείας σε καταστήματα λιανικής πώλησης χωρίς καθαρισμό. Μια μελέτη δείχνει ότι η κορυφή όλων των δοχείων αναψυκτικών είναι πιο μολυσμένα από δημόσιες τουαλέτες (γεμάτο από μικρόβια και βακτηρίδια.) Έτσι, καθαρίστε με νερό πριν το πιείτε, ώστε να αποφύγετε αυτό το ζήτημα.
Παρακαλώ μοιραστείτε!
Από: Zan Trap

Πάτρα: Η κυρία ετών 50…που απλώνει τα ρούχα χωρίς σουτιέν


Τι συμβαίνει σε πολυκατοικία επί της οδού Κανακάρη στο κέντρο της Πάτρας; Μαθαίνουμε πως κυρία ετών 50 (περίπου), καλοστεκούμενη, γύρω... στις 11 κάθε πρωί, τις μέρες που έχει λιακάδα και ιδιαίτερα τις προηγούμενες ημέρες που θύμιζαν καλοκαίρι, βγαίνει στο μπαλκόνι της και απλώνει ρούχα… χωρίς σουτιέν!

Μάλιστα δεν φορά καν φόρμα ή φούστα παρά μόνο το κάτω εσώρουχό της!

Οι «κακές γλώσσες» λένε πως επειδή στην περιοχή διαμένουν φοιτητές, η κυρία θέλει να τους προσελκύσει για να τους αποδείξει στην πράξη τη λαϊκή ρήση…η ώριμη κότα έχει το ζουμί! Θα πρέπει να ξέρει όμως πως έχει προκαλέσει συζητήσεις και στο γυναικείο φύλλο καθώς αρκετά από τα κορίτσια που διαμένουν στη γειτονιά «κουτσομπολεύουν» τα καμώματά της!

Η προσωποποίηση της ασέβειας



Του Γιάννη Βαρουφάκη
Χθες το βράδυ έμαθα δύο πράγματα που δεν γνώριζα – κι ένιωσα ντροπή που δεν τα γνώριζα. Και γι’ αυτό θέλω, ιδίως αυτές τις μέρες που κοπάζει η κακοφωνία των «αγορών» και επικρατεί μια κάποια κατάνυξη, να μοιραστώ αυτά που έμαθα και τις τύψεις μου -για την έως τώρα άγνοιά μου- μαζί σας.
Το πρώτο αφορά την πιο αρχαία προσωπογραφία. Την αρχαιότερη απεικόνιση ανθρώπινου προσώπου, που διασώζεται ακέραια, πολύχρωμη, πανέμορφη, ζωγραφισμένη σε βράχο, με εμβαδόν πάνω από ένα τετραγωνικό μέτρο. Η ηλικία της ξεπερνά τα τριάντα χιλιάδες χρόνια. Και να ήταν μόνο αυτό! Δεν είναι μόνο μία. Πρόκειται για χιλιάδες (!) τέτοιες προσωπογραφίες, άλλες μικρότερες σε μέγεθος, άλλες μεγαλύτερες, όλες τους μεγάλου κάλλους, η καθεμιά τους αποτύπωση της ιστορίας της ανθρώπινης μορφής και του ανθρώπινου φαντασιακού, όσον αφορά τη μορφή των προγόνων, του «άλλου», του «εαυτού» μας.
Τα αριστουργήματα αυτά, όπως έμαθα μόλις χθες, βρίσκονται στο Ακρωτήρι Burrup, στο βορειοανατολικό μέρος της Αυστραλίας, το οποίο κατοικείται εδώ και σαράντα με πενήντα χιλιάδες χρόνια από τους ίδιους ανθρώπους – οι οποίοι πριν από χιλιετίες έφτασαν στην Αυστραλία έχοντας διαβεί τα ρηχά νερά του πελάγους μεταξύ Ινδονησίας και Αυστραλίας, πριν λιώσουν οι πάγοι και τα νερά βαθύνουν. Ετσι, αφού τα νερά βάθυναν και η μετανάστευση προς την Αυστραλία σταμάτησε, μέχρι που κατέφθασαν οι Ευρωπαίοι το 18ο αιώνα, οι άνθρωποι αυτοί είχαν χιλιάδες χρόνια καιρό για να μάθουν να ζουν αρμονικά με την πανέμορφη εκείνη γωνιά της Αυστραλίας και να αναπτύξουν την τέχνη της προσωπογραφίας. Οι δεκάδες χιλιάδες ζωγραφιές (μεγάλων μάλιστα διαστάσεων) που άφησαν πίσω τους αποτελούν μοναδικό, συνεχές αρχείο απεικόνισης ανθρώπων και φύσης παγκοσμίως. Απεικονίζουν όχι μόνο την ανθρώπινη μορφή, αλλά και ζώα που σήμερα έχουν εξαφανιστεί, όνειρα και μύθους, ακόμα και τα ιστιοφόρα των Ευρωπαίων, τα οποία οι ιθαγενείς έβλεπαν να περνούν από τις θάλασσές τους. Αποτελούν, υπό μία έννοια, κάτι αντίστοιχο με μια εικαστική σύμπτυξη του Λούβρου και της Παλαιάς Διαθήκης, σε ένα τεράστιο εικαστικό, ιστορικό, αρχαιολογικό πάρκο.
Το δεύτερο που έμαθα, για το οποίο ντρέπομαι ακόμα πιο πολύ, είναι ότι αυτές οι πολύτιμες προσωπογραφίες, αυτό το πλούσιο αρχείο της ανθρωπότητας, καταστρέφονται καθημερινά από μπουλντόζες εταιρείας φυσικού αερίου που τις συνθλίβουν στο διάβα τους προς τα σημεία εξόρυξης, μετατρέποντάς τες σε άμορφα μπάζα με τα οποία φτιάχνουν… χωματόδρομους, για να περνούν οι νταλίκες και τα εξορυκτικά μηχανήματα της εταιρείας. Μάλιστα, αναγνώστη. Στο βωμό της «ανάπτυξης», οι αδυσώπητες μηχανές μιας πάμπλουτης εταιρείας, με γιγάντια δύναμη και μυαλό κατσαρίδας, λιώνουν, καταστρέφουν, ποδοπατούν, μετατρέπουν σε μπάζα αυτόν το θησαυρό. Κι εμείς δεν γνωρίζουμε τίποτα. Φαντάζεστε μια αντίστοιχη εταιρεία να πολτοποιεί τα μοναστήρια του Αγίου Ορους, τον αρχαιολογικό χώρο στις Μυκήνες, το Stonehenge της Αγγλίας και το Λούβρο; Να τα μετατρέπει σε μπάζα, πάνω από τα οποία να περνούν οι νταλίκες της; Θα είχε ξεσηκωθεί η υφήλιος.
Αναρωτήθηκα γιατί δεν τα γνώριζα όλα αυτά. Η απάντηση δεν με ξάφνιασε, καθώς μου θύμισε «δικές μας» καταστάσεις. Η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση της Αυστραλίας είναι αλυσοδεμένη με τα συμφέροντα αυτών των εταιρειών εξόρυξης, καθώς τα έσοδα από τα ορυχεία, το αέριο και τις πετρελαιοπηγές είναι ο μόνος λόγος που η Αυστραλία δεν έχει υποστεί τις συνέπειες της Κρίσης. Παράλληλα, οι διευθυντές της εν λόγω εταιρείας είναι μέλη των διοικητικών συμβουλίων των (λίγων) μεγάλων εφημερίδων και καναλιών της Δ. Αυστραλίας, αλλά και της χώρας συνολικά. Οι ίδιοι άνθρωποι που αφήνουν τους δημοσιογράφους τους να καταδικάζουν τους Ταλιμπάν για την καταστροφή της πολιτιστικής κληρονομιάς του Αφγανιστάν, συγκαλύπτουν ενεργά το πολιτιστικό ολοκαύτωμα της εταιρείας τους στην ίδια τους τη χώρα.
Ας διαδώσουμε τα νέα αυτής της μεγίστης ύβρεως. Καλό Πάσχα.
enet.gr