ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Νότης Σφακιανάκης για Αντώνη Ρέμο: «O κόσμος χάνεται και το πουλί…»


5d69ffe845af76b4864895f1386f160a17db104b.577.355.221498371.50f2f00f997fc42119019e84e55bb2f738711aed 250x180 Νότης Σφακιανάκης για Αντώνη Ρέμο: «O κόσμος χάνεται και το πουλί...»Απάντηση στον Αντώνη Ρέμο για το tweet «μαζέψου», αλλά και σε όσα ακούστηκαν για τον ναζιστικό χαιρετισμό του επί πίστας, δίνει ο Νότης Σφακιανάκης! Παράλληλα, ο τραγουδιστής αναφέρει πως ψάχνει αν οι Έλληνες έχουν καλή πλευρά, ενώ αποκαλεί… «νούμερα» όσους έχουν πάει στην Eurovision! ….
«Καταρχάς το “μαζέψου Νότη” που έγραψε ο Αντώνης δεν είναι σωστό συντακτικά.  Μα είναι δυνατόν να μιλάμε για πουλιά; Το Τwitter πουλί δεν είναι; Εδώ ο κόσμος χάνεται και το πουλί… Mα είναι δυνατόν ο Αντώνης να γράψει αυτό;», λέει ο τραγουδιστής στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV που θα προβληθεί απόψε και κατηγορεί τα social media ότι αποσπούν την προσοχή του λαού!
Σε ερώτηση για την «θύελλα» που προκάλεσε η φωτογραφία του στην οποία χαιρετά ναζιστικά ενώ ερμηνεύει το κοινωνικό τραγούδι «η Πλατεία», ο Νότης απαντά: «παρεξηγήθηκε! Σε κάποιο σημείο ενός τραγουδιού είπα “Deutschland Uber Alles”  που σημαίνει ότι “η Γερμανία είναι πάνω απ´ όλα”  γιατί, δυστυχώς, αυτό επικρατεί αυτή τη στιγμή. Εγώ Γερμανός δεν είμαι, αλλά έχω εργαστεί σε αυτή τη χώρα και ξέρω καλά τι σημαίνει Γερμανία».
«Δεν ξέρω αν υπάρχει καλή πλευρά στους Έλληνες. Το ψάχνω. Είμαστε αλλοπρόσαλλος λαός. Αγαπώ την πατρίδα μου περισσότερο και από την οικογένεια μου. Έτσι αισθάνομαι και το δείχνω από όταν ήμουν παιδί.Το χειρότερο που έχει γραφτεί για εμένα είναι ότι κάποια στιγμή έβαλαν στο στόμα μου ότι είπα  και το έγραψαν και ο κόσμος μάσησε, ότι εγώ αποκάλεσα τους Μακεδόνες, Βούλγαρους. Μα είναι δυνατόν;», συνεχίζει ο τραγουδιστής.
Τέλος, ο Νότης δεν παραλείπει να πει τη γνώμη του και για την Eurovision: όπως λέει, το «Alcohol Is Free» βαλκανική μελωδία και ελληνική γλώσσα και μπορεί να πάει καλά, ωστόσο, δηλώνει πως ο ίδιος δεν έχει δεχθεί πρόταση, αλλά ούτε και θα πήγαινε, στον μουσικό διαγωνισμό. «Τι είμαι; Νούμερο για να πάω στην Ευροβιζιόν; Οι περισσότεροι που έχουν πάει ήταν νούμερα! Γιατί να φύγουν από την πατρίδα τους για να μας εκπροσωπήσουν και να τραγουδούν  Αγγλικά; Δεν είναι νούμερα; Τι σημασία έχει που το τραγούδι της Παπαρίζου βγήκε πρώτο; Δεν είχε ελληνικά στοιχεία πέρα από κάποια μουσικά. Το καλό τραγούδι και η καλή μουσική δεν έχουν γλώσσα και με ελληνικά θα μπορούσαν να έρθουν πρωτιές. Το τραγούδι της Έλενας ήταν πολύ καλό αλλά με λάθος στίχους, εκεί διαφωνώ. Δεν μπορείς να λες ότι είμαι Έλληνας και να τραγουδάς αγγλικά!», καταλήγει.

newspistol.gr