ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

«Είναι δύσκολο να βρω λέξεις»


Λόγια για να περιγράψει τα συναισθήματα του δεν βρίσκει ο Σεμπλάστιαν Φέτελ, ο οποίος στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα της Βραζιλίας...πανηγύρισε τον τρίτο του -συνεχόμενο- Παγκόσμιο τίτλο και έγινε ο νεότερος πιλότος στην ιστορία της Φόρμουλα 1 που έχει καταφέρει κάτι τέτοιο.

Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull παραδέχτηκε πως η φετινή ήταν η πιο δύσκολη χρονιά, αλλά και πως ο αγώνας στο Ιντερλάγκος ο πιο δύσκολος της καριέρας του.

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής πρόσθεσε πως τώρα θέλει να… γεμίσει τις μπαταρίες του, ενώ δεν έχει λόγο να σκέφτεται άλλες ομάδες, αφού είναι χαρούμενος με τους «κόκκινους ταύρους».

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο Autosport:

- Ήταν ο πιο δύσκολος αγώνας της καριέρας σου;

«Είπα και στην ενδοεπικοινωνία ότι αυτός ήταν ο πιο δύσκολος αγώνας της καριέρας, αλλά δεν ακούστηκε. Σίγουρα ήταν ο πιο δύσκολος αγώνας. Όχι μόνο επειδή σε αυτόν κρίνονταν το πρωτάθλημα, αλλά επειδή αρκετά πράγματα δεν πήγαν καλά.

Αρχικά, έχασα την ενδοεπικοινωνία - σε κάθε περίπτωση χρειάζεται να μιλάς- στη συνέχεια είχα μία σύγκρουση και είχα πρόβλημα με το μονοθέσιο, στον πρώτο γύρο ήμασταν τελευταίοι και μετά επανήλθαμε, οι συνθήκες της πίστας άλλαζαν συνέχεια, κάναμε ένα πιτ στοπ για το τίποτα κάτι που μας κόστισε 20 με 22 δεύτερα και έπρεπε να ξαναμπούμε στα πιτ όταν η βροχή άρχισε ένα γύρο αργότερα. Ύστερα, από όλα αυτά τερματίσαμε στην έκτη θέση, ένα πολύ καλό αποτέλεσμα».

- Πλέον είναι πρόκληση να πάρεις τον τίτλο με μία άλλη ομάδα;

«Τώρα θέλω να το χαρώ. Προσπαθώ να σας εξηγήσω ότι για όλη την ομάδα το πιο σημαντικό πράγμα είναι το παρόν, δεν θέλω τώρα να μιλήσω για το μέλλον ή την επόμενη χρονιά. Κάποιες φορές πρέπει να φορτίζεις τις μπαταρίες σου και μετά να επιστρέφεις την επόμενη σεζόν.

Έχω συμβόλαιο με την ομάδα μου μέχρι το 2014, είμαι πολύ χαρούμενος με τα όσα έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα και η ιστορία ακόμη δεν έχει τελειώσει. Είμαι πολύ χαρούμενος και απόλυτα πρόθυμος να δώσω ότι έχω την επόμενη σεζόν και προς το παρόν δεν βλέπω το λόγο να σκέφτομαι άλλες ομάδες.

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος με τα όσα έχουμε καταφέρει, στην ενδοεπικοινωνία ο Κρίστιαν μου ανέφερε ποίοι το έχουν καταφέρει αυτό και ξέχασε τον Προστ, αλλά δεν εγώ δεν είχα ενδοεπικοινωνία για να του το πω».

-Ήταν ο πιο δύσκολος τίτλος, τι τον κάνει ξεχωριστό;

«Ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά για εμάς εντός και εκτός πίστας. Μία σεζόν με τα πάνω και τα κάτω της, αλλά όπως έχω ξαναπεί παραμείναμε συγκεντρωμένοι και κάναμε τη δουλειά μας, αυτό έκανε τη διαφορά. Ήταν δύσκολα γιατί υπήρχαν άνθρωποι που δοκίμασαν να μας… χτυπήσουν. Δεν είμαι άγιος και εγώ κάνω λάθη, αλλά ο τρόπος που έχω μεγαλώσει, με κάνει να είμαι ειλικρινής αν κάνω κάτι λάθος το παραδέχομαι».

- Τι σημαίνει να είσαι ο νεότερος πιλότος που έχει τρία Παγκόσμια πρωταθλήματα;

«Είναι δύσκολο να βρω λέξεις. Νομίζω ότι υπάρχουν δύο τύποι που το τα έχουν κάνει αυτό. Προφανώς, πρέπει να είσαι στο κατάλληλο σημείο την κατάλληλη στιγμή, όμως πιστεύω ότι μπορείς να δημιουργήσεις τη μοίρα σου. Είμαστε στο Σάο Πάολο, εδώ που ο Άιρτον Σένα γεννήθηκε και που θάφτηκε και εδώ πανηγυρίσαμε τον τρίτο μας τίτλο. Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους στην ομάδα, αισθάνομαι μέλος αυτής, δεν αισθάνομαι πιο σημαντικός. Αυτό που έχουμε καταφέρει, προέρχεται από ομαδική δουλειά».