ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ Γ. ΤΣΑΜΑΣΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ

Φίλες και Φίλοι,


Στη σημερινή εποχή, όπου η οικονομική και κοινωνική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας έχει κυριεύσει την καθημερινότητά μας, ο καθένας από εμάς αισθάνεται να βάλετε συνέχεια από εκατοντάδες προβλήματα, που μας έχουν αλλοιώσει τόσο ως ανθρώπους, όσο και ως πολίτες. 
Απέναντι σε αυτήν τη μίζερη πραγματικότητα, απέναντι σε αυτή τη στασιμότητα και το τέλμα, δεν θα μπορούσα να σταθώ αμέτοχος παρατηρητής.
Δεν θα μπορούσα να επιτρέψω στον εαυτό μου να αφήνω άλλο την πόλη μου, το σπίτι μου, την περιοχή που τόσα χρόνια με τιμά με την αγάπη και την εμπιστοσύνη της να την παρατηρώ να μαραζώνει και εγώ να απολαμβάνω αξιώματα και προνόμια.
Είναι πάρα πολύ απλό. Δε θα μπορούσα άλλο να σας κοιτάω στα μάτια αν δεν έπαιρνα αυτή την απόφαση.
Γι’ αυτό, φίλες και φίλοι, αποφάσισα να αφήσω την Περιφερειακή Διοίκηση, για να μπορώ να κοιτάζω όλους σας, ανεξαρτήτου κομματικής ή ιδεολογικής προελεύσεως, στα μάτια. Για να καταθέσω τη δική μου εγγυητική επιταγή στο μέλλον του Δήμου μας.
Άλλωστε, όπως ξέρετε, είμαι άνθρωπος των έργων. Θέλω το προϊόν της σκέψης και των ονείρων μου να μπορώ να το δω ολοκληρωμένο εμπρός στα μάτια μου. Θέλω να σχεδιάζω και να υλοποιώ. Και αυτό μόνο ο χώρος της Αυτοδιοίκησης το προσφέρει.
Στη σύγχρονη εποχή ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης στη διαχείριση των βασικών ζητημάτων ανάπτυξης κρίνεται πλέον από όλους ως κομβικός για την πορεία των τοπικών κοινωνιών. Στο πλαίσιο αυτό η Τοπική Αυτοδιοίκηση καλείται να διαχειριστεί ένα μεγάλο αριθμό προβλημάτων και διευρυμένων προοπτικών και γι’ αυτό απαιτείται ο σχεδιασμός μιας ρεαλιστικής στρατηγικής ανάπτυξης.
Η περιοχή μας μπορεί να αναδειχθεί σε τουριστικό πόλο και να προσελκύσει επενδύσεις τόσο από το εσωτερικό, όσο και από το εξωτερικό.
Για να μπορέσουμε όμως να κάνουμε το όνειρο μας πράξη, θα πρέπει να δουλέψουμε όλοι σκληρά, αλλά και με σχέδιο, καθώς τα προβλήματα είναι πολλά και πολυσύνθετα.
Σας διαβεβαιώνω,  λοιπόν, ότι αυτή μου η απόφαση ήταν μια απόφαση απόλυτα προσωπική, από καρδιάς,  με μόνο κίνητρό της τη θέλησή μου να ασχοληθώ με τον Δήμο μας αποκλειστικά.
Να αφιερώσω την εμπειρία και τις γνώσεις που έχω αποκομίσει από τη μέχρι τώρα θητεία μου στην Αυτοδιοίκηση, στον Τόπο μου.
Ήταν μια απόφαση φιλότιμου κι αν θέλετε ίσως μια απόφαση με μια μικρή και αθώα ιδιοτέλεια. Την ιδιοτέλεια, να θέλω να με εμπιστευτείτε περισσότερο.


Γιώργος Τσαμασλής