ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 7 Απριλίου 2019

Ιορδανίδης Παναγιώτης

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κουστούμι και κείμενο
Πέρασαν σχεδόν 3 μήνες από τότε που αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα ως δημοτικός σύμβουλος, με τον συνδυασμό <ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ> και υποψήφιο Δήμαρχο τον Γεώργο Νταντάμη.
Ερχόμενος όλο αυτό το διάστημα σε επαφή με συνδημότες μου, κατάλαβα ότι αναζητούν κάτι καινούριο, αναζητούν νέους ανθρώπους για να αναλάβουν τις τύχες του Δήμου μας.
Οι συζητήσεις μου με φίλους, γείτονες, ποδοσφαιριστές και παράγοντες που συνεργαστήκαμε, συναδέλφων μου στα Δικαστήρια Κατερίνης, δικηγόρων, αλλά και συνδημοτών μου που με γνώρισαν στην υπηρεσία μου, με οδηγούν στο συμπέ-ρασμα πως καλώς έπραξα , υποχρέωση μου είναι να είμαι ενργός πολίτης και να παλεύω για το καλό του τόπου μου και των συνδημοτών μου.
Σας διαβεβαιώνω ότι όλοι οι συνυποψήφιοι μου του συνδυ-ασμού <ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ>, έχουν τα ίδια με εμένα χαρακτη-ριστικά, αφήσαμε στην άκρη τις πολιτικές μας πεποιθήσεις και αποδεικνύουμε ότι μπορούμε με ειλικρίνεια να συνεργαστούμε για το καλό του Δήμου μας, έχοντας επικεφαλής μας ως υποψ. Δήμαρχο τον Γιώργο ΝΤΑΝΤΑΜΗ, έναν άνθρωπο ¨διαμάντι¨ , γνώστη της τοπικής αυτοδιοίκησης, που έχει όραμα για τον Δή-μο και τους συνδημότες μας <να κάνει έναν Δήμο που αξίζει να ζεις>.
Σας καλώ λοιπόν να μας δώσετε την ευκαιρία να σας υπηρετή-σουμε και να είστε σίγουροι ότι εμείς δεν θα αλλάξουμε,αυτοί που ήμασταν και είμαστε, έτσι θα παραμείνουμε, για εμάς πρώτα είναι ο τόπος μας, οι διπλανοί μας και μετά εμείς.