ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΛΑΤΣΟΓΙΑΝΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝ. ΟΛΥΜΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ» ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΦΑΡΜΑΚΗ


Αστ. Φαρμάκης: «Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην φίλη κα Κατερίνα Χαλατσογιάννη που είναι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος από την Δημοτική Ενότητα Ανατολικού Ολύμπου, με την «ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ». Ικανή, άξια, με πραγματική αγάπη για τον τόπο της συμπορεύεται σ’ αυτόν τον αγώνα για έναν Δήμο Δίου – Ολύμπου Ισχυρό για ΟΛΟΥΣ».
Η κα Χαλατσογιάννη
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Πλαταμώνα. Είμαι κόρη του Αστέριου Χαλατσογιάννη και της Ελένης Μπούρου. Είμαι παντρεμένη με το Μιχωλό Δημήτρη και έχουμε μια κόρη 4,5 ετών. Σπούδασα στα ΤΕΙ Λάρισας Λογιστική. Εργάστηκα ως υπάλληλος λογιστικού γραφείου για 10 περίπου χρόνια, τώρα είμαι ελεύθερος επαγγελματίας (διατηρώ μια επιχείρηση ενοικιαζομένων δωματίων)
«Η απόφαση μου να συμμετέχω στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές πηγάζει από την αγάπη για τον τόπο μου. Ο εθελοντισμός, η προσφορά και η εντιμότητα είναι οι τρεις βασικές αρχές που με χαρακτηρίζουν».