ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Γιώργος Κοκαβίδης - Αγωνίζομαι για τον αθλητισμό της Πιερίας

Η δραστηριοποίησή μου στον Αθλητισμό μέσω του ποδοσφαίρου, για περισσότερα από 25 χρόνια -έως τώρα- μου έδωσε την δυνατότητα να γνωρίσω την Πιερία, από την μία άκρη της ως την άλλη.
Περισσότερο μου έδωσε την δυνατότητα μα γνωρίσω και να έρθω κοντά με τους ανθρώπους της, τους Πιεριείς, από κάθε ξεχωριστό "μελέτι" και καταγωγή, κάθε επάγγελμα και μόρφωση. Ξεχωριστούς ανθρώπους, φίλους καλούς για μένα σε κάθε μου βήμα.
Μου στάθηκαν φιλότιμα και με συνέπεια, ακόμη και στη δύσκολη περίοδο του Πιερικού μας, όταν ως Πρόεδρος του Δ.Σ. την περίοδο 2017-2018, ανέλαβα και έφερα εις πέρας τη σωτηρία της ομάδας μας.
Οι προκλήσεις για τη βελτίωση των συνθηκών άθλησης, την επέκταση της αθλητικής υποδομής και την αποκατάσταση των αθλητικών "μύθων" του τόπου μας παραμένουν διαχρονικές και κύριες πρωτοβουλίες για εμένα!
Αγωνίζομαι για την Πιερία!

Γιώργος Κοκαβίδης
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Πιερίας
Δυναμώνουμε την Μακεδονία | Απόστολος Τζιτζικώστας | Αλληλεγγύη