ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Από το «εγώ» περνάμε στο «εμείς». Με δεκάδες ΝΕΟΥΣ υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους στο πλευρό του, ο Θανάσης Λιακόπουλος κατέθεσε το δημοτικό του ψηφοδέλτιο


Οι δημοτικές εκλογές του 2019 στον Δήμο Κατερίνης δεν αφορούν έναν άνθρωπο, μία οικογένεια ή ομάδα. Αυτές οι εκλογές θα κρίνουν τη ζωή όλων μας και τον δρόμο που θα ακολουθήσουμε τα χρόνια που έρχονται. Για αυτό και ο Θανάσης Λιακόπουλος επέλεξε να μοιραστεί αυτή την κορυφαία στιγμή της ζωής του μαζί με τη σύζυγό του Έλενα, αλλά και δεκάδες υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους του συνδυασμού του «Όλοι Μαζί Μπορούμε Καλύτερα».

«Πάνω από 160 ΝΕΟΙ υποψήφιοι. Περήφανος για την ομάδα που συγκροτήσαμε!»
Κατά την κατάθεση του ψηφοδελτίου του συνδυασμού, ο υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης Θανάσης Λιακόπουλος δήλωσε: «Ξεκινήσαμε την 1η Ιουνίου του 2018. Από την πρώτη στιγμή οι συνδημότες μας αγκάλιασαν την προσπάθειά μας, στήριξαν τον μοναδικό συνδυασμό που παρουσιάζει πρόγραμμα συνεχώς εδώ και 11 μήνες και μας ζήτησαν να δημιουργήσουμε μία εντελώς νέα πρόταση διοίκησης για τον Δήμο. Οι δημότες μας είπαν: «Θέλουμε ανανέωση στην πράξη και όχι μόνο στα λόγια! Θέλουμε νέα πρόσωπα, με όρεξη για δουλειά, καταξιωμένα στον χώρο τους. Θέλουμε σοβαρό και τεκμηριωμένο πρόγραμμα, που υλοποιώντας το να ανοίξουμε τα φτερά του τόπου μας στο μέλλον, να προσελκύσουμε επενδύσεις και δουλειές, να φέρουμε πίσω τα παιδιά μας».

Αυτό το αίτημα της κοινωνίας αποτέλεσε τον οδηγό μου στην προσπάθειά να συγκροτήσω έναν δημοτικό συνδυασμό πραγματικά νέο, πραγματικά διαφορετικό! Σήμερα είμαι περήφανος για την ομάδα που συγκροτήσαμε! Θα έχουμε ένα πλήρες δημοτικό ψηφοδέλτιο με 63 ΝΕΟΥΣ υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους. Θα στηρίξουμε τοπικά συμβούλια σε όλον τον Δήμο, στα οποία συνδυάζεται η εμπειρία και η δυναμική, η γνώση και η όρεξη για δουλειά!»

«Από το «εγώ» περνάμε στο «εμείς»
Σε αντίθεση με άλλους υποψηφίους Δημάρχους, ο Θανάσης Λιακόπουλος επέλεξε να καταθέσει τον συνδυασμό του έχοντας στο πλευρό του δεκάδες υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους. «Σε αυτήν την κορυφαία στιγμή της ζωής μου, ήθελα φυσικά να έχω στο πλευρό μου τη σύζυγό μου Έλενα. Όμως για μένα αυτές οι ώρες δεν είναι προσωπικές. Εμείς είμαστε πραγματική ΟΜΑΔΑ! Από το «εγώ» περνάμε στο «εμείς»! Για αυτό και σήμερα καταθέτουμε τον συνδυασμό μας Όλοι Μαζί!

Σήμερα με την κατάθεση του δημοτικού μας συνδυασμού και των τοπικών συμβουλίων που στηρίζουμε, σας ζητάμε να μας δώσετε την ευκαιρία να σας αποδείξουμε ότι μπορούμε! Θα δουλέψουμε και θα τα καταφέρουμε! Όλοι Μαζί Μπορούμε Καλύτερα!