ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Δριμύ «κατηγορώ» Μικρούτσικου: «Κατέκτησα τη ζωή μου να με γλιτώνει η ιατρική, αλλά Πορτοσάλτε κερατά δεν θα ξαναβάλω στο κεφάλι μου!»

 Δριμύτερος επέστρεψε ο Ανδρέας Μικρούτσικος που δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί σχολιάζοντας τον τηλεοπτικό εμφύλιο που έχει ξεσπάσει μεταξύ δημοσιογράφων για τα Τέμπη.

Ο παρουσιαστής μάλιστα αναφέρθηκε με βαρύτατους χαρακτηρισμού κατά του γνωστού σχολιαστή του ΣΚΑΪ, Άρη Πορτοσάλτε.

«Έχω μία πάγια αντίληψη για τους δημοσιογράφους και την ελευθεροτυπία, για την οποία πρέπει να δίνεται μάχη, γιατί τα πάγια συμφέροντα θέλουν να τους καθυποτάξουν.

Για μένα το Watergate είναι αποτέλεσμα δύο δημοσιογράφων κόντρα στην CIA και τον Αμερικανό Πρόεδρο.

Από την άλλη μεριά υπάρχουν τόσοι διαπλεκόμενοι σε αυτόν τον χώρο, τόσοι κερατάδες που είσαι αναγκασμένος να διαχωρίζεις τη θέση σου.

Yπάρχουν τόσοι κερατάδες που πρέπει να διαχωριστεί ο ερευνητής δημοσιογράφος από τα λαμόγια.

Δεν μπορούμε να το γενικεύουμε. Εγώ λέω και τα ονόματα και τα επίθετα.

Ο ανεπίτρεπτος, ανυπόστατος, ανιστόρητος του ΣΚΑΪ που τον είχαμε και από παλιά, ο Πορτοσάλτε, και έλεγα του Γιάννη Αλαφούζου “τι τον θες  αυτόν;”. Από τότε μου έκανε εντύπωση το “τζιτζιφιογκέ”.

Λες και τσεκάριζε κάθε μέρα τις αντοχές μας ως λαός! Όχι άλλος Πορτοσάλτε στη ζωή μου.

Κατάκτησα τη ζωή μου να με γλιτώνει η ιατρική αλλά Πορτοσάλτε κερατά δεν θα ξαναβάλω στο κεφάλι μου!» είπε με ένταση.

«Ήμουνα όταν εκκολάφτηκε αυτό το αυγό. Στον ραδιοφωνικό ΣΚΑΪ εκκολάφτηκε αυτό το αυγό» συμπλήρωσε.