ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Την άρση ασυλίας της Μπακογιάννη ψήφισε η Βουλή


Την άρση ασυλίας της Μπακογιάννη ψήφισε η ΒουλήΥπέρ τάχθηκε και η ίδια η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας

Υπέρ της άρσης της ασυλίας της βουλευτού Επικρατείας της ΝΔ κυρίας Ντόρας Μπακογιάννη, ψήφισαν οι βουλευτές, έπειτα και από την σχετική παραίνεση και των δυο, ώστε να τους δοθεί η δυνατότητα να ξεκαθαρίσουν τις υποθέσεις τους στην Δικαιοσύνη. Συγκεκριμένα, 236 βουλευτές τάχθηκαν υπέρ της άρσης της ασυλίας τους, 5 κατά, 3 δήλωσαν «παρών» και υπήρξε και ένα άκυρο.
Ιδιαιτέρως για την κυρία Μπακογιάννη, η άρση της ασυλίας της σχετικά με την υπόθεση που είχε ανακύψει από την μη δήλωση ποσού ύψους 1 εκατ. δολαρίων του συζύγου της, κ.Ισ. Κούβελου, στο «πόθεν έσχες» που υποβάλλουν από κοινού, ήταν θέμα μείζον. Οπως μάλιστα είπε από του βήματος της Βουλής «σας ζητώ με όση δύναμη έχει η φωνή μου να ψηφίσετε υπέρ της άρσης της ασυλίας μου. Ο ελληνικός λαός δεν αντέχει ν’ ακούει άλλο ότι "το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκαλο" και ότι "η αλήθεια θα λάμψει" και θέλει να το δει να γίνεται», είπε χαρακτηριστικά, ζητώντας από όλες τις πτέρυγες της Βουλής να ψηφίσουν υπέρ της άρσης της ασυλίας της «επιτρέποντάς μου επιτέλους να αποδείξω στην πράξη αυτά τα οποία υποστήριζα τόσα χρόνια», όπως επισήμανε.
Οσον αφορά την ουσία της υπόθεσης, ανέφερε ότι από όλες τις ελεγκτικές αρχές προέκυψε ότι «δεν υπήρξε επαύξηση της περιουσίας ούτε της δικής μου, ούτε του συζύγου μου που να μην δικαιολογείται», προσθέτοντας ότι οι μετοχές που ρευστοποιήθηκαν και προέκυψε το 1 εκατ. δολάρια σε λογαριασμό στο Λονδίνο «είχαν δηλωθεί με ακρίβεια στην αμέσως προγενέστερη δήλωση περιουσιακής κατάστασης και άρα πρόκειται για περιουσιακά στοιχεία ήδη δηλωθέντα και νομίμως κτηθέντα». Δεν δίστασε δε να διατυπώσει αιχμές λέγοντας: «Η υπόθεση αυτή μου έχει στοιχίσει πολιτικά και προσωπικά. Ελπίζω και πιστεύω και ζητώ να ψηφίσετε υπέρ της άρσης της ασυλίας μου, ώστε να ξεκαθαρίσει πλήρως ενώπιον της Δικαιοσύνης για να μην μείνει καμία σκιά, την οποία μπορούν να εκμεταλλευθούν οι γνωστοί άσπονδοι φίλοι μου».
Παπαδημούλης: «Δεν παίρνω ούτε λέξη πίσω»
Την άρση της ασυλίας ζήτησε, ο κ. Παπαδημούλης δήλωσε για την υπόθεσή του ότι «δεν έχω να πάρω πίσω ούτε μια λέξη, και είμαι έτοιμος να επαναλάβω τα ίδια στη Δικαιοσύνη».Αίτημα που δεν έγινε δεκτό.
Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο του 2010 είχε δηλώσει στην Βουλή ότι «η "εθνική" πορνοστάρ που την έκαναν φίρμα τα ιδιωτικά κανάλια περιοδεύει σε όλη την Ελλάδα και κάνει "αρπαχτές" της μιας βραδιάς και μετά πηγαίνει στην αστυνομία και υπογράφει μια δήλωση ότι πήγε αφιλοκερδώς, προσκεκλημένη του επιχειρηματία του μαγαζιού, του σκυλάδικου, του νυχτομάγαζου όπου έκανε το δικό της σόου». Είχε μάλιστα ρωτήσει την τότε κυβέρνηση «τι κάνει απέναντι σε αυτή την καραμπινάτη προκλητική φοροδιαφυγή». Το θέμα έφτασε στην Δικαιοσύνη μετά από μηνυτήρια αναφορά της Τζούλιας Αλεξανδράτου για συκοφαντική δυσφήμιση.