ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΑΣΗΜΙΝΑ ΠΟΥΛΙΟΥ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ : "ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ"


 
    Μετά από πολύ σκέψη και με πραγματικό πόνο ψυχής αποχωρώ από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας  (μέσα στο οποίο έχω ζήσει όλα τα χρόνια) γιατί δυστυχώς οι πολιτικές που εφαρμόζει σήμερα οι κυβέρνηση του κ. Σαμαρά δεν έχουν απολύτως καμία σχέση ούτε με την ιδεολογία και τις αρχές τη μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης που ίδρυσε ο αείμνηστος Κων/νος Καραμανλής και έκανε την Ελλάδα, ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά ούτε και με όσα μόλις προ ολίγον μηνών ο κ Σαμαράς υποσχόταν στις προεκλογικές του ομιλίες. 

Δυστυχώς σήμερα ο πέλεκυς πέφτει βαρύς στα μεσαία κοινωνικά στρώματα αλλά και στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως οι πολύτεκνοι στους οποίους ανήκω και εγώ και τους οποίους εκπροσωπώ με την ιδιότητα της προέδρου του Συλλόγου Πολυτέκνων Ν Πιερίας. Δεν είναι δυνατόν όλοι εμείς που δίνουμε ζωή στην Ελλάδα μέσα από τις ζωές των παιδιών μας, να γινόμαστε στόχοι μίας αδίστακτης πολιτικής που βλέπει μόνο νούμερα και θεωρεί τα παιδιά όχι ευλογία αλλά τεκμήριο. Για όλους αυτούς τους λόγους δεν μπορώ να ανήκω στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας γιατί αν συνεχίσω να είμαι μέλος αισθάνομαι ότι προδίδω τους πολύτεκνους συνανθρώπους μου αφού άλλα τους υποσχεθήκαμε και άλλα δυστυχώς πράττουμε. Επειδή η ευθιξία σε αυτόν τον τόπο δεν περισσεύει θεωρώ αυτήν την κίνησή μου ως πράξη ευθιξίας και προάσπισης της προσωπικότητας μου για να μπορώ να συνεχίζω να κοιτάζω στα μάτια τους συνανθρώπους μου.


                        Ασημίνα Πούλιου
                Πρόεδρος Συλλόγου Πολυτέκνων Ν Πιερίας