ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Αγκαλιάστηκε από τους επιχειρηματίες η θεματική ημερίδα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουριστικό κλάδο

Η Πιερία δικτυώνεται...


Ο ρόλος και η χρησιμότητα των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης - Social Media (Facebook, Twitter, YouTube, Flickr κ.λ.π.) στον τουριστικό κλάδο ήταν το θέμα της ειδικής θεματικής ημερίδας που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στο Συνεδριακό Κέντρο της Κατερίνης.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Πιερίας, της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας και της Ένωσης Ξενοδόχων Παραλίας.
Σκοπός της ημερίδας η ενημέρωση του επιχειρηματικού και τουριστικού κόσμου, καθώς και των συναφών κλάδων για τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον τρόπο λειτουργίας τους, την αποδοτικότητά τους και τη δυνατότητα εξασφάλισης κέρδους τόσο σε έναν τουριστικό προορισμό στο σύνολό του, αλλά και για κάθε επιχείρηση χωριστά.
Εισηγητές στην ημερίδα ήταν καταξιωμένα και διακεκριμένα στελέχη του Marketing, της Στρατηγικής Επικοινωνίας και της Τουριστικής Επιστήμης, τα οποία δραστηριοποιούνται επαγγελματικά και επιστημονικά στον κλάδο των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ειδικότερα, ο Σταύρος Κοντακτσής, αντιπρόεδρος της Avakon+, ο Παναγιώτης Παπαχατζής, δημοσιογράφος, σύμβουλος επικοινωνίας του ΕΟΤ, ο Θεμιστοκλής Παπαδημόπουλος, σύμβουλος Μαρκετιγκ Τουρισμού, ο Βασίλης Γκινόπουλος, επαγγελματίας Μάρκετιγκ και Επικοινωνίας μέσω Ιντερνετ, σύμβουλος εξαγωγών και ο Λευτέρης Μωυσιάδης, δημοσιογράφος, ιδρυτής της Nova Media και σύμβουλος υποστήριξης social media σε επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Ο Λευτέρης Μωυσιάδης
Ο Λευτέρης Μωυσιάδης, διοργανωτής της εκδήλωσης στην Κατερίνη, ανοίγοντας την ημερίδα τόνισε: "Είναι μια σημαντική ημερίδα για την Πιερία και τον τουρισμό και πως αυτός προβάλλεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή social media, όπως είναι γνωστή η ορολογία διεθνώς. Έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε 6 εξαίρετους εισηγητές οι οποίοι είναι ειδήμονες και στον τουρισμό και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Είναι μια χρονική συγκυρία εξαιρετικά δύσκολη για τη χώρα μας, όπου πρέπει ο ιδιωτικός τομέας και το υγιές, παραγωγικό κομμάτι της κοινωνίας να ξεπροβάλει. Επειδή σαφώς δεν τους οικονομικούς πόρους να το κάνει, πρέπει να βρει φθηνές και value for money λύσεις, για να γίνει κάτι προς μια θετική κατεύθυνση και ειδικά στον τουρισμό, που είναι το 40% του ΑΕΠ στο νομό Πιερίας.
Η τεχνογνωσία που παρέχεται από τους εισηγητές νομίζω είναι εξαιρετικά χρήσιμη όχι μόνο για τους ξενοδόχους του νομού Πιερίας, αλλά και για τον επιχειρηματικό κόσμο και οποιονδήποτε θέλει να παρακολουθήσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πως αποδίδουν και πως γίνεται παρεμβατικό το μέσο.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχηματίζουν έναν παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη που επικαλύπτει τον γεωγραφικό. Εκεί αποτυπώνεται μια κατάσταση που σε αριθμούς είναι συνταρακτική.
Οι χρήστες του facebook παγκοσμίως ξεπερνούν το ένα δισεκατομμύριο σήμερα. Όλοι αυτοί, μέσω του facebook και όποιων άλλων μέσων στα οποία συμμετέχει κανείς, καταναλώνουν, εκπαιδεύονται, ενημερώνονται, ταξιδεύουν, τρώνε, κάνουν τα πάντα.
Το να απουσιάζει κανείς από αυτόν τον χάρτη είναι επιλογή του. Όσο απουσιάζει όμως, καταλαβαίνετε ότι δεν αποτελεί επιλογή για το ένα δισεκατομμύριο καταναλωτών που υπάρχουν μόνο στο facebook. Αυτό είναι ένα παράδειγμα, γιατί μιλάμε για κάποια δισεκατομμύρια χρηστών".