ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Γιατί θα σε απατήσει; – Η απάντηση στο αιώνιο ερώτημα από 4 γυναίκες

apistia-gunaikes-570
Είναι ένα από τα ερωτήματα που ποτέ δεν θα απαντηθούν. Ακόμα και το «το αβγό έκανε την κότα ή η κότα το αυγό» έχει περισσότερες πιθανότητες να απαντηθεί. Ποιος είναι ο λόγος που μπορεί μια γυναίκα να οδηγηθεί στην απιστία; Για την ακρίβεια, ποιοι είναι οι λόγοι που θα πάρει την απόφαση να σε απατήσει. Γιατί στις σκέψεις το έχει κάνει πολλές φορές.
Το Men's Health έχει τις απαντήσεις και δεν τις έχει από έρευνες, αλλά από μαρτυρίες. Τέσσερις γυναίκες αφηγούνται την εμπειρία τους και εξηγούν γιατί η απιστία δεν είναι μια αυτούσια πράξη, αλλά υπάρχει πολύ πριν και αρκετό μετά.
1. Τζέσικα, 28 χρονών: «Ο φίλος μου στην αρχή της σχέσης ήταν ενθουσιασμένος πολύ. Με τον καιρό όμως δεν ρωτούσε πως ήταν η μέρα μου, ενώ δε μου ζητούσε να κάνουμε σεξ. Μια μέρα ήταν βράδυ και δούλευε στο σπίτι, έβαλα πρόστυχα εσώρουχα για να τον ανάψω και να μου δείξει πως με θέλει, αλλά με αγνόησε. Πριν από λίγους μήνες η μαμά μου ήταν άρρωστη στο νοσοκομείο. Καθόμουν στον καναπέ και είχα ανάγκη από μία αγκαλιά. Αυτός το μόνο που έκανε ήταν να μου πει ότι είναι στα χέρια του Θεού η τύχη της. Μπορεί να είχε δίκιο, αλλά δεν βοηθούσε κάτι τέτοιο.
Έτσι, έφυγα και πήγα να την επισκεφτώ. Ο πρώην μου έμαθε ότι ήμουν στην πόλη, με πήρε, βρεθήκαμε και ήταν συμπονετικός και τρυφερός, σε αντίθεση με τον φίλο μου. Το σεξ δεν ήταν καλό, αλλά δεν το μετανιώνω. Για μας τις γυναίκες το σεξ είναι ταυτόσημο με την τρυφερότητα και το συναίσθημα».
Πρόβλημα: Έλλειψη τρυφερότητας και αδιαφορία, σεξουαλική αποστροφή
2. Έιλιν, 34 χρονών: «Ο άντρας μου λίγο μετά το γάμο πρότεινε να μετακομίσουμε στην εξοχή. Μια ιδέα που μου άρεσε. Αποδείχτηκε όμως ότι εκείνος ήθελε απλά να μένει σπίτι και όταν του έλεγα να βγούμε με έλεγε σπάταλη. Έτσι, το έριξα στο φλερτ με mail και στα chat. Μέσω αυτών γνώρισα τον Άντι. Μιλάγαμε αρκετά και μια μέρα με κάλεσε σπίτι του. Δεν πήγα, αλλά την επόμενη φορά με ξανακάλεσε και τότε το πήρα απόφαση. Είπα ψέμματα ότι θα πάω στον αδερφό μου και πήγα στον Άντι. Δεν ήξερα τι να κάνω όταν κάτσαμε στον καναπέ. Το σώμα μου έτρεμε. Κάναμε σεξ. Μετά γύρισα σπίτι και σκεφτόμουν ότι ήθελα να τα παρατήσω όλα για εκείνον. Αυτός όμως εξαφανίστηκε. Προφανώς δεν το έβλεπε έτσι. Ο άντρας μου το έμαθε μετά από τρεις μήνες και χωρίσαμε».
Πρόβλημα: Απληστία, μικροψυχία
3. Τζέιμι, 27 χρονών: «Δούλευε διαρκώς. "Θέλω να μιλήσουμε" του έλεγα. "Έχω λίγο χρόνο την Κυριακή στις 9 το βράδυ μου έλεγε". Η δουλειά του ήταν η ζωή του. Κάθε βράδυ κοιμόμουν μόνη μου. Και όταν βρισκόμασταν μιλούσαμε για τη δουλειά μας- είμαστε σε κοινό τομέα. Μετά από αυτό ένιωθα σαν να είμαστε δύο βαρετοί συνάδελφοι. Δε μπορούσα  να κάνω σεξ μετά. Ένα βράδυ βγήκα με φίλους και γνώρισα τον Τζάστιν, ο οποίος δε νοιαζόταν για τη δουλειά. Μεγάλη αλλαγή. Οι φίλοι μου έφυγαν, εγώ όμως έμεινα και κατέληξα να φιλιέμαι με τον Τζάστιν. Κοιμήθηκα στο σπίτι του. Το επόμενο πρωί φύγαμε μαζί και στο δρόμο μου κράτησε το χέρι. Φρίκαρα. Φρίκαρα γιατί δεν ήθελα να μας δει κάποιος γνωστός, αλλά και γιατί ήθελα να φύγω από τον Τζάστιν, αλλά και τον φίλο μου. Όταν είπα στον Στιβ ότι χωρίζουμε δεν ξέρω αν ξαφνιάστηκε ή ανακουφίστηκε. Πάντως θα μπορεί πλέον απρόσκοπτα να δουλεύει.»
Πρόβλημα: Έλλειψη συνεννόησης, η δουλειά πάνω από τη σχέση, συγκατοίκηση και όχι συμβίωση
4. Σίλα, 31 χρονών: «Μου αρέσει ο Τζόνι...είναι διασκεδαστικός, τρυφερός, έχει στυλ. Αλλά έχει και κάποια θέματα. Το σπίτι του είναι αχούρι. Δουλεύει σε ένα κατάστημα λιανικής. Αρνείται να μεγαλώσει. Παντρεύτηκε νέος, χώρισε και τώρα λέει ότι χαίρεται τη δεύτερη νεότητα του. Το σεξ είναι απίθανο, κάνουμε κλικ.
Από την άλλη είναι ο Μπραντ. Γνωριστήκαμε σε ένα πάρτι κοινών φίλων. Είναι λίγο βαρετός, αλλά έχει σπουδάσει δικηγορία και φέρεται ώριμα. Μετά από μερικά ποτά μου έπιασε το πρόσωπο και μου είπε "Αυτό είναι απίθανο. Είσαι πανέξυπνη". Εκεί έλιωσα. Έτσι, όταν με κάλεσε στο σπίτι του πήγα. Μπήκα γρήγορα για να μη με δει κανείς. Του Μπραντ αποδείχτηκε ότι του αρέσει το σκληρό σεξ. Δεν το κάναμε, απλώς "παίζαμε" στον καναπέ. Με δάγκωσε σε κάποια φάση και πόνεσα. Εκείνος γέλασε και με ξαναδάγκωσε. Τον τελευταίο μήνα το παίζω σε αυτό το διπλό ταμπλό. Από τη μία ο Τζόνι, ο ανέμελος, ο πιτσιρικάς...Από την άλλη ο Μπραντ, που δεν ξέρει για τον Τζόνι και είναι πιο ώριμος. Μακάρι να μπορούσα να τα συνδυάσω.»
Πρόβλημα: η κοπέλα δεν ξέρει τι της γίνεται και τι θέλει, φταίει αυτή αποκλειστικά. Υπάρχουν κι αυτές, δεν θα φταίμε μόνο εμείς.