ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ζυγίζει 368 κιλά και δίνει μάχη να χάσει βάρος για να ζήσει!


Φωτογραφία για Ζυγίζει 368 κιλά και δίνει μάχη να χάσει βάρος για να ζήσει!
Είναι 42 χρονών και πέρασε 10 ολόκληρα χρόνια καθηλωμένος στο σπίτι του Και πώς αλλιώς, αφού ο παχύτερος άνθρωπος στον κόσμο δεν μπορούσε να μετακινηθεί για να βγει έξωΟ Keith Martin λέει πως θυμάται την τελευταία φορά που βγήκε από το σπίτι του στο Λονδίνο και ήταν την 11η Σεπτεμβρίου του 2001, όταν χτυπήθηκαν οι Δίδυμοι Πύργοι. Από τότε έφτασε στο απίστευτο βάρος των 368 κιλών και όπως αποκάλυψε, είναι ο βαρύτερος άνθρωπος στον κόσμο.

Ο 42χρονος λέει πως η κατάστασή του τον οδήγησε στο χείλος της αυτοκτονίας και τώρα απελπισμένα προσπαθεί να χάσει βάρος για να μειώσει την περιφέρεια της μέσης του που φτάνει τα 182 εκατοστά!

Κάποτε κατανάλωνε έως και 20.000 θερμίδες την ημέρα και πλέον έχει περιοριστεί στις 1.500. Κάποτε έτρωγε για

πρωινό ένα πακέτο μπέικον με έξι λουκάνικα, έξι αυγά κι ένα βουνό από τοστ και φασόλια. Το μεσημεριανό του περιλάμβανε το ίδιο μενού συν σάντουιτς ενώ για δείπνο έτρωγε δύο μεγάλες πίτσες, τρία κεμπάμπ ή μία γιγάντια μερίδα Κινέζικο.

Για σνακ έτρωγε πακέτα μπισκότα και γλυκά, κέικ και σοκολάτες σε οικογενειακό μέγεθος. Πριν κοιμηθεί έτρωγε τέσσερα σάντουιτς με αλλαντικά, δύο λίτρα αναψυκτικό και μεγάλες ποσότητες καφέ με γλυκαντικά.

Σήμερα καταναλώνει τέσσερις φέτες ψωμί την ημέρα, μαζί με μικρά λουκάνικα κάποιες φορές, κι ένα έτοιμο γεύμα.

Ο 42χρονος έχει καταφέρει ήδη να χάσει 10 εκατοστά από τη μέση του. «Ήταν μία δύσκολη διαδικασία αλλά προσπαθώ να τηρώ τη νέα μου δίαιτα», λέει. «Η ανακάλυψη πως ήμουν ο βαρύτερος άνθρωπος στον κόσμο ήταν το σήμα που χρειαζόμουν για να ξυπνήσω. Δεν κατηγορώ κανέναν άλλο παρά τον εαυτό μου γι’ αυτή τη φοβερή κατάσταση. Οι γιατροί μου είπαν πως δεν θα φτάσω τα πενήντα αν δεν κάνω κάτι δραστικό. Πρέπει να χάσω το μισό μου βάρος για να βάλω γαστρικό δακτύλιο. Θα μου άρεσε να ξαναγίνω όσο αδύνατος ήμουν όταν ήμουν νέος αλλά αυτό που θέλω πραγματικά είναι να μπορώ να καθίσω σε μία κανονική καρέκλα. Είμαι αποφασισμένος να απαλλαγώ από αυτό το βάρος».

Ο Μartin αποκάλυψε το πώς άρχισε να περιορίζει το φαγητό από το Σεπτέμβριο, όταν καθηλώθηκε στο κρεβάτι από δύο μεγάλες κήλες στο μέγεθος μπάλας του μπόουλινγκ.

Τον Ιανουάριο τον επισκέφθηκε ομάδα ειδικών και του έδωσε τελεσίγραφο: «Άκου τη συμβουλή μας ή πέθανε»!

«Προσπαθώ να ακολουθήσω τις συμβουλές τους αλλά τίποτα δεν με ταρακούνησε όσο οι τίτλοι σε μέσα ενημέρωσης όλου του κόσμου που αφορούν το βάρος μου. Ήταν απαίσιο αλλά με έκανε ακόμα πιο αποφασιστικό».

«Κολλημένος» στο ενισχυμένο κρεβάτι του, ο 42χρονος δέχεται κάθε μέρα την επίσκεψη ειδικών που τον πλένουν και του αλλάζουν τα σεντόνια. Γιατροί και νοσοκόμες ελέγχουν την κατάσταση της υγείας του.

Ο Μartin θυμάται πως ήταν ένα παιδί με φυσιολογικό βάρος. Τον σημάδεψε όμως ο θάνατος της μαμάς του στα 16 του και τότε αναζήτησε παρηγοριά στο φαΐ. Έτσι κατέληξε κάθε φορά που κάτι τον δυσκόλευε να τρώει για να ξεχαστεί…
 kamikazi.gr