ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Κυργιάκος και Βιεϊρίνια στη Θεσσαλονίκη



Δυο συμπαίκτες στη γερμανική Βόλφσμπουργκ, ο Αντελίνο Βιεϊρίνια και ο Σωτήρης Κυργιάκος, συναντήθηκαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη στην τελετή της βάφτισης της κόρης του Πορτογάλου επιθετικού, και η παρουσία τους συνδυάστηκε με μεταγραφικά σενάρια που συνδέουν τους δυο παίκτες με τον ΠΑΟΚ. 


Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια μίλησε για το μεταγραφικό θέμα των τελευταίων ημερών που αφορά το θέμα ενδεχόμενης επιστροφής του στην ομάδα της Θεσσαλονίκης και είπε: «Νιώθω πολύ ωραία που είμαι πίσω στο σπίτι και φυσικά είναι σπουδαία μέρα, μια και βαφτίζεται η κόρη μου». Ρωτήθηκε και για την επίσκεψη στην ομάδα και απάντησε: «Ήταν μία επίσκεψη στους φίλους μου και τίποτα άλλο. Αυτό γίνεται όταν έρχομαι σπίτι....» Όταν τέθηκε το θέμα του χθεσινού γεύματος με τους Ρώσους παράγοντες του ΠΑΟΚ, ο Βιεϊρίνια είπε: «Ήταν γεύμα που όλοι μπορούσαν να δουν. Μιλήσαμε για πάρα πολλά θέματα και ένα από αυτά μπορεί να ήταν το ενδεχόμενο επιστροφής. Από εκεί και πέρα, όλοι ξέρουν ότι είμαι παίκτης της Βόλφσμπουργκ, που πλήρωσε πολλά χρήματα για να με αποκτήσει. Και εγώ τώρα σκέφτομαι μόνο την Βόλφσμπουργκ».

Σε ερώτηση για τις αλλαγές που επίκεινται στην ομάδα του και αν αυτές μπορεί να τον επηρεάσουν, ο Πορτογάλος άσος τόνισε: «Κανείς δεν μου έχει πει τίποτα. Δεν χρειάζεται να μου πουν. Έχουμε συμβόλαιο από τον περασμένο χειμώνα». Για τις αλλαγές στον ΠΑΟΚ και την παρουσία του Ιβάν Σαββίδη και αν αυτές μπορεί να επηρεάσουν εκείνον, σχολίασε: «Πρέπει να μιλήσουν με τους Γερμανούς που ξέρουν τι θέλουν για το μέλλον. Από εκεί και πέρα για τον ΠΑΟΚ ρωτήστε τον κ. Σαββίδη».


Ο Σωτήρης Κυργιάκος, που εμφανίστηκε στον Ιερό Ναό Κυρίλλου και Μεθοδίου στην παραλιακή λεωφόρο της Θεσσαλονίκης, δεν θέλησε να συνδυάσει την παρουσία του στην πόλη με μεταγραφικά σενάρια και έγκαιρα απάντησε στους δημοσιογράφους: «Είμαι εδώ μόνο για την βάφτιση».

Αναφορικά με το μυστήριο, ο Αντελίνο Βιεϊρίνια και η σύντροφος του Βασιλική, βάφτισαν την 13 μηνών κόρη τους, η οποία πήρε το όνομα Κριστίνα. Ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής θα κάνει με τους δικούς του ανθρώπους Χριστούγεννα στη Θεσσαλονίκη, πριν πάρει τον δρόμο της επιστροφής για τη Γερμανία.

Πηγή: http://www.skai.gr/news/sports/article/220137/-kurgiakos-kai-vieirinia-sti-thessaloniki-/#ixzz2FquvTmZq
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook