ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Κάποτε ήταν κολλητοί φίλοι, γύριζαν μαζί όλο τον κόσμο και γνώριζαν μεγάλη τηλεοπτική επιτυχία με το World Party και πλέον δεν λένε ούτε καλημέρα.

Ο Σάκης Τανιμανίδης δεν κάλεσε το Γιώργο Μαυρίδη στο γάμο του με την Χριστίνα Μπόμπα και πλέον όλοι γνωρίζουν πως οι δυο πρώην φίλοι έχουν τσακωθεί.

Πρόσφατα ο Γιώργος Μαυρίδης βρέθηκε καλεσμένος σε τηλεοπτική εκπομπή καιμίλησε για το τέλος της φιλίας του με τον Σάκη Τανιμανίδη είπε πως του έμεινε μια πικρία από τη συνεργασία τους και άφησε να εννοηθεί πως έχασε και χρήματα από τη τσέπη του για την παραγωγή του World Party.

«Δεν ήταν δικιά μου απόφαση, ήταν μια συνολική απόφαση να σταματήσουμε. Αυτή η ιστορία μου έχει αφήσει μια πικρία.», συμπλήρωσε, ενώ λίγο αργότερα ξέσπασε κατά του Τανιμανίδη, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ρε κολλητέ την ψυχή μου έχω δώσει, δίπλα σου ήμουν στα δύσκολα» και μεταξύ άλλων τόνισε πως είχε δώσει χρήματα για την εκπομπή.

Και τώρα ο Σάκης Τανιμανίδης έμμεσα απάντησε μέσω social media στα όσα είπε ο Γιώργος Μαυρίδης γράφοντας: «Ποτέ μην τσακωθείς με κάποιον που πιστεύει τα ψέματά του».