ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ:Κύριε Σαμαρά νυχτώνει δεν ξημερώνει .Κύριε Βενιζέλο ο θόρυβος που ακούς, είναι η ΟΡΓΗ του Λαού.


Κύριε Σαμαρά νυχτώνει δεν ξημερώνει .
Δεν το βλέπεις;
Δεν το αισθάνεσαι;
ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ;
Τα διέλυσες ΟΛΑ γιατί;
Τελικά τώρα που πήρες την… ΑΥΤΟ-ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΟΥ ! δεν πάς να ..ξεκουραστείς παρέα με τον αιώνια …κουρασμένο;;
ΥΓ.
Έβαλες με τον Καρατζαφέρη , την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στο Δήμο της Αθήνας και τους «νομιμοποίησες» !
Πήρες στο κόμμα την… αφρόκρεμα τους !
Και λίγες ημέρες πριν τις εκλογές τους είπες…ΝΑΖΙ !!!
Τελικά ποιος είχε ΝΑΖΙ …συμπεριφορά;
Και εξακολουθείς να «κυβερνήσεις» την …Ελλάδα;
Θα μας τρελάνεις;

Κύριε Βενιζέλο ο θόρυβος που ακούς, είναι η ΟΡΓΗ του Λαού.


«ΕΓΩ» !!! Πήγα στο ..φεγγάρι ..
«ΕΓΩ» !!! Μίλησα με το..Βούδα..
«ΕΓΩ» !!! ΄Εσωσα την.. Ελλάδα..
«ΕΓΩ»!!! Θα σώσω την… Ευρώπη..
«ΕΓΩ» !!! Αγόρασα το …πριόνι ..
«ΕΓΩ» !!! υπονόμευσα το Πασόκ ..
«ΕΓΩ» !!!... «ΕΓΩ» !!!!.. «ΕΓΩ»!!..
ΕΜΕΙΣ… ΣΟΥ ΛΕΜΕ ΦΥΓΕ !!! ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ …ΣΩΣΕΙΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ