ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 5 Απριλίου 2019

Η ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΣΙΩΤΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ» Δ. ΔΙΟΥ – ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΦΑΡΜΑΚΗ


Την υποψηφιότητα της Ιωάννας Χασιώτη για Τοπική Σύμβουλος στην Δημοτική Κοινότητα Λιτοχώρου με τον συνδυασμό «ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ», ανακοίνωσε ο επικεφαλής Αστέριος Φαρμάκης.
«Η Ιωάννα Χασιώτη δραστήριο μέλος της τοπικής μας κοινωνίας συστρατεύεται με την «ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ» για έναν Δήμο Δίου – Ολύμπου ισχυρό για ΟΛΟΥΣ. Με αξιόλογες σπουδές και δράση κατέρχεται στις αυτοδιοικητικές εκλογές με στόχο να προσφέρει στην ανάπτυξη του τόπου μας», δήλωσε ο κ. Φαρμάκης.
Η ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΣΙΩΤΗ
Ονομάζομαι Χασιώτη Ιωάννα του Σωτηρίου και της Στυλιανής, μόνιμος κάτοικος Λιτοχώρου. Είμαι φιλόλογος και αρθρογράφος. Αποφοίτησα από το παν/μιο Ιωαννίνων. Συνέχισα την επιμόρφωσή μου παρακολουθώντας με επιτυχία συνέδρια και σεμινάρια Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Επιπρόσθετα επιμορφώθηκα με το πρόγραμμα voucher στον τομέα της Οικονομίας και των επιχειρήσεων. Κατά τη διάρκεια της εκπ/κής μου θητείας στην Αθήνα, ήμουν ενεργό μέλος στην επιτροπή πολιτισμού, ενεργητικό μέλος σε εθελοντικές δράσεις και συνοδός σε τοπικό τμήμα ΣΕΟ. Είμαι μητέρα μιας κόρης 3,5 χρονών.
«Η απόφαση μου να συμμετέχω ενεργά στα κοινά του τόπου μου δεν είναι πρόσφατη. Πάντοτε είχα τη θέληση και την ενέργεια να συμβάλλω με τον τρόπο μου, στην ανάπτυξη της περιοχής όπου ζω. Με τη Συμπολιτεία Δίου-Ολύμπου νιώθω σιγουριά ότι μπορώ να προσφέρω. Είναι τιμή μου να συμπορεύομαι με τον αξιόλογο Αστέριο Φαρμάκη, έναν άνθρωπο με ήθος και αξιοπρέπεια. Τον ευχαριστώ θερμά για την ευκαιρία που μου δόθηκε», δηλώνει η κα Χασιώτη αναφορικά με την υποψηφιότητά της.