ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

"Πίστευα ότι τον είχα σκοτώσει και τα είχα καταφέρει"


Ο 20χρονος Cirino Schrijver ήταν ψύχραιμος στην απολογία του, που άφησε εμβρόντητους ακόμα και τους αστυνομικούς, εξιστόρώντας λεπτό προς λεπτό τις... δολοφονικές κινήσεις του εναντίον του 11χρονου αγοριού. Οπως αποκάλυψε ήταν σίγουρος ότι είχε σκοτώσει το παιδί και αφού πλύθηκε από τα αίματα, πήγε και συνέχισε τη δουλειά του ως ανιματέρ, κανονικά, με σκοπό να θάψει το πτώμα, αφού θα τελείωνε.

Διαβάστε τη συγκλονιστική ομολογία του:

"Ενας πελάτης του ξενοδοχείου μου έδωσε στο laptop και το κινητό του παιδιού για να δώσω στη διεύθυνση για να τα φυλάξουν. Εγώ τα είδα και σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν άσχημο να τα κρατούσα. Βρήκα ευκαιρία και πήγα και τα έκρυψα στο parking του ξενοδοχείου, από όπου θα τα έπαιρνα, τελειώνοντας τη δουλειά.

Εκεί κατάλαβα ότι ο μικρός με παρακολουθούσα. Μου μιλούσε έντονα στα ρώσικα, και με χειρονομίες μου έδειχνε την τσάντα και μου ζητούσε, προφανώς, να του τη δώσω πίσω. Εγώ του μιλούσα στα Αγγλικά. Ο μικρός έδειχνε αποφασισμένος να πάρει πίσω τα πράγματά του. Επειδή φώναζε, του είπα να ρθει λίγο πιο απόμερα, για να του τα δώσω. Βρήκα ένα απόμερο σημείο και εκεί άρχισα να τον χτυπάω με όλη μου τη δύναμη. Πίστεψα πραγματικά ότι τον είχα σκοτώσει. Πίστεψα ότι τα είχα καταφέρει και έσυρα το «πτώμα» 5 μέτρα πιο μακριά, προκειμένου να το θάψω, όταν θα τελείωνα από τη δουλειά. Πλύθηκα από τα αίματα και συνέχισα κανονικά τη δουλειά.

Η αλήθεια είναι ότι το «έπαιζα χαζός» στην αστυνομία που έκανε ερωτήσεις σε μένα και σε όλο το προσωπικό και μάλιστα βοήθησα και στις έρευνες για τον εντοπισμό του παιδιού. Εκεί όμως που κατέρρευσα, ήταν όταν έμαθα ότι ο μικρός ζούσε και με είχε αναγνωρίσει".

Ο 20χρονος σήμερα Πέμπτη στον Εισαγγελέα Ηρακλείου.