ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

Γιώργος Κοκαβίδης Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος "ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ" - Απόστολος Τζιτζικώστας


Φίλες και Φίλοι,


Η απόφαση μου να συμπορευθώ στις επερχόμενες Περιφερειακές εκλογές, ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον Απόστολο Τζιτζικώστα, είναι μια πράξη ευθύνης.

Μια πράξη ευθύνης, έναντι όλων όσων εκπροσωπώ.
Μια πράξη ευθύνης, έναντι όλων όσων δύναμαι να εκπροσωπήσω.

Από το 2006 -νεαρός ακόμη τότε- εκλέγομαι ανελλιπώς, στο Δημοτικό Συμβούλιο της Κατερίνης.
Της πόλης όπου μεγάλωσα και αγαπώ να υπηρετώ, από οποιαδήποτε θέση με τάξουν οι συνδημότες μου.
Γεννήθηκα το 1981, στο Σοχούμ -στα παράλια της Μαύρης Θάλασσας- από γονείς Καθηγητές στο επάγγελμα αλλά και πραγματικούς δασκάλους στην ελληνοπρεπή διαπαιδαγώγηση των μαθητών και την ανατροφή των παιδιών τους.

Οι σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας (Moscow Polytechni
с University), ως Μηχανικός Ενέργειας (με ειδίκευση στο Φυσικό Αέριο και το Πετρέλαιο), ολοκληρώθηκαν καθώς αγωνιζόμουν να “κερδίσω τη ζωή” ως επαγγελματίας, αλλά και ως “εργάτης” της ποντιακής κληρονομιάς, μέσω της δράσης μου στους Ποντιακούς συλλόγους.
 
Παράλληλα, υπηρέτησα -ως δημοτικός σύμβουλος και μέλος επιτροπών του δήμου της Κατερίνης- το Δήμο μας και τους δημότες που με επέλεξαν για τρείς συνεχόμενες φορές, στις δημοτικές εκλογές του 2006, του 2010 και του 2014.
Με σθένος αλλά και κατανόηση των πραγματικών δυνατοτήτων.
Με συνεργασία αλλά και σύγκρουση, όποτε ήταν αναγκαίο.

Η δραστηριοποίηση μου στον Αθλητισμό μέσω του ποδοσφαίρου, για περισσότερα από 25 χρόνια -έως τώρα- μου έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσω την Πιερία, από την μια άκρη της ως την άλλη.

Περισσότερο, μου έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσω και να έρθω κοντά με τους ανθρώπους της.
Πιεριείς, από κάθε ξεχωριστό “μελέτι” και καταγωγή, κάθε επάγγελμα και μόρφωση.
Ξεχωριστούς ανθρώπους. Φίλους καλούς για μένα, σε κάθε μου βήμα.

Μου στάθηκαν φιλότιμα και με συνέπεια, ακόμη και στη δύσκολη περίοδο του Πιερικού μας, όταν ως Πρόεδρος του Δ.Σ. την περίοδο 2017-18, ανέλαβα και έφερα εις πέρας τη σωτηρία της ομάδας μας.

Για την Πιερία μας θα αγωνιστώ τη φορά αυτή, μέσω της “Αλληλεγγύης” του Απόστολου Τζιτζικώστα.

Με στόχο μια Πιερία Σύγχρονη αλλά και Ανθρώπινη.

Με Συνεργασία αλλά και Σύγκρουση, ...όποτε αυτό παραστεί αναγκαίο.


Με Εκτίμηση και Σεβασμό στις επιλογές σας

Γιώργος Ν. Κοκαβίδης